Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Alice Batteriestrasse 3

Recommended Posts

Gæst

Så skulle der prøves en for mig ukendt pige.... Alice, flotte billeder, Rumæner 22 år

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1529

Hun opholdt sig på en adresse jeg ikke havde prøvet før

Ringede på døren og Laura åbnede... Der stod så Laura, Alice og Bianka... valget var let, det blev hende jeg havde udset mig på forhånd.

Ret pæn pige, billederne meget vellignende, 22 år tror jeg ikke, måske 25-28 år?? c- skål.... arhhh max B

Kom ind i knalderummet og spurgte om jeg kunne låne toilettet, hvilket var ok.... logistikken var ikke imponerende i lejligheden. Man skal igennem stuen (hvor de andre piger sidder) for at komme ud på toilettet.... Der er kun 1 toilet til de 3 piger, hvilket jeg ikke synes er meget, når de af og til har herrebesøg. :roll:

nå tilbage i rummet, her fik jeg en sød varm velkomst. Blev inviteret op i sengen, hvor der var lidt kæleri. Hun var egentlig ret flot, så fik hende til at ligge på maven mens jeg nussede hende (og lurede) specielt i håret var hun vild med og ballerne. Prøvede at skille hendes ben ad, for at forbedre udsigten, det kunne jeg mærke hun ikke var så vild med, så det blev kun lidt spredte ben... Hun ville igang med BJ, spurgte om det kunne være en 69, hvilket det som sådan godt kunne være, men ikke hendes favorit... Ja ja et blowjob er jo også dejligt, så blev det til :)

Det var ikke hendes spidskompetance, hun gik også ret hurtig videre til en ridetur.... Det kunne hun!!! Skønt med en pige, der behersker det. Videre i missionær og til sidst en doggy... måtte dog droppe foretagendet, kom ikke og min puls eksploderede. Hun prøvede at slutte af med hånd, hvilket heller ikke lykkedes.

Hun nævnte jeg vist var lidt stresset eller noget, hvilket hun må have ret i, plejer da ikke at blive forpustet af at knalde.

Hun gav mig lidt massage til sidst.

En pige jeg kommer til at besøge igen... har åbenbart en svaghed for de Rumænere ;) synes de er varme og søde :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så skulle der prøves en for mig ukendt pige.... Alice, flotte billeder, Rumæner 22 år

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1529

Hun opholdt sig på en adresse jeg ikke havde prøvet før

Ringede på døren og Laura åbnede... Der stod så Laura, Alice og Bianka... valget var let, det blev hende jeg havde udset mig på forhånd.

Ret pæn pige, billederne meget vellignende, 22 år tror jeg ikke, måske 25-28 år?? c- skål.... arhhh max B

Kom ind i knalderummet og spurgte om jeg kunne låne toilettet, hvilket var ok.... logistikken var ikke imponerende i lejligheden. Man skal igennem stuen (hvor de andre piger sidder) for at komme ud på toilettet.... Der er kun 1 toilet til de 3 piger, hvilket jeg ikke synes er meget, når de af og til har herrebesøg. :roll:

nå tilbage i rummet, her fik jeg en sød varm velkomst. Blev inviteret op i sengen, hvor der var lidt kæleri. Hun var egentlig ret flot, så fik hende til at ligge på maven mens jeg nussede hende (og lurede) specielt i håret var hun vild med og ballerne. Prøvede at skille hendes ben ad, for at forbedre udsigten, det kunne jeg mærke hun ikke var så vild med, så det blev kun lidt spredte ben... Hun ville igang med BJ, spurgte om det kunne være en 69, hvilket det som sådan godt kunne være, men ikke hendes favorit... Ja ja et blowjob er jo også dejligt, så blev det til :)

Det var ikke hendes spidskompetance, hun gik også ret hurtig videre til en ridetur.... Det kunne hun!!! Skønt med en pige, der behersker det. Videre i missionær og til sidst en doggy... måtte dog droppe foretagendet, kom ikke og min puls eksploderede. Hun prøvede at slutte af med hånd, hvilket heller ikke lykkedes.

Hun nævnte jeg vist var lidt stresset eller noget, hvilket hun må have ret i, plejer da ikke at blive forpustet af at knalde.

Hun gav mig lidt massage til sidst.

En pige jeg kommer til at besøge igen... har åbenbart en svaghed for de Rumænere ;) synes de er varme og søde :)

Øhhh... i følge dit link til fairgirls er hun på Junkerholweg 14. Men hun er også listet under Batteriestrasse på hot-girls-web.de?

Jeg har lagt mærke til at de to andre piger, Laura og Bianka, er listet nærmest fast på Batteriestrasse. Bianka ser ret sød ud på billederne, men hvordan ser hun ud i virkeligheden?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

ja tror det er de faste piger, der holder til på batteriestrasse... Kan se på hotgirls at alice er 25, passer nok bedre end de 22. Det er batteriestrasse hun opholder sig på :)

Bianka er som du ser hende på billederne. Tror ikke billederne er specielt gamle, slank pige, hvis det har noget at sige

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

kan jo kombineres med indkøbstur m.m. ofte bliver det meget dyrere, fordi man er sammen med mange flere piger..... kan selv finde på, hvis pigen har været rigtig god, at opdragere til 60 min, hvor jeg giver hende massage resten af tiden... tosset, men pigerne plejer at være glade for måden, at sige hun er dæleme i orden på ;)......... og en dårlig pige, koster jo det samme som en god :)

Batteriestrasse 3, harrislerstrasse 19, junkerholweg 8, junkerholweg 14, engelsburg, finkenstrasse 6 kører stadig med standardpriserne.... hvor meget der er med i, er lidt op og ned :) kys og superfransk er som udgangspunkt ikke.... Meeeennnnn, nogengange gør pigen det alligevel. Jeg plejer ikke at spørge efter det, så gør pigen det nogengange af sig selv ;)

Lidt ligesom Thaimassage.... you never know what happens

Latinoerne og Thaipigerne på feldstrasse 18, waldstrasse 3, hafermarkt 2, schiffbrucke 56 er lidt forskellige priser.... ofte op imod 80 euro 30 min

ballastbrucke og de andre steder på den anden side af havnen, har jeg aldrig besøgt.... synes der er langt derom, hvilket der ikke er nogen grund til, når nu der er så mange dejlige piger i harrislerstrasse området

Del dette indlæg


Link til indlæg

Evt. kan man også køre ud ad Schleswigerstrasse til Grenzclub på Europastrasse, hvor der som regel er ca. 10 piger at vælge imellem + lidt mad, gratis bad og sauna. På Schleswigerstrasse er der både byggemarked, indkøbscentrum, autoudstyrforretning og man kan evt. booke et eftersyn af bilen nærved, mens man hygger sig - ja, man kan nok ikke sige gratis, men hvad man sparer det ene sted ..... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja tror det er de faste piger, der holder til på batteriestrasse... Kan se på hotgirls at alice er 25, passer nok bedre end de 22. Det er batteriestrasse hun opholder sig på :)

Bianka er som du ser hende på billederne. Tror ikke billederne er specielt gamle, slank pige, hvis det har noget at sige

Det var bare fordi, du skrev at valget var let. Det lød lidt som om de andre slet ikke var interessante.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig også mulighed for at besøge Alice. Denne uge er hun dog på Finkenstrasse 6.

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1529

Jeg kan kun bekræfte, hvad LiderligFyr skrev oprindeligt. Hun er rigtig sød, og det er ret sikkert hende på billederne. De er selvfølgelig profesionelle studiebilleder, så hun ser lidt mere "almindelig" ud i virkeligheden, som det jo næsten altid er tilfældet. Jeg bliver ofte overrasket over, hvor små pigerne er (de 164 cm angivet på fairgirls skal nok passe, jeg er selv ca. 180 cm), også i dette tilfælde, da jeg kom hjem og kiggede på billederne igen. Men rigtig dejlig pige. Hun kommer i hvert fald direkte på min favoritliste.

Jeg kan i øvrigt bekræfte, at de 22 år, der står på fairgirls ikke passer, da hun fortalte mig, hvor gammel hun rent faktisk er. De 25 er heller ikke helt præcise, men jeg vil ikke sige mere, da hun har lovet at finde mig og slå mig ihjel, hvis jeg sladrer om hendes rigtige alder ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja vi har samme smag angående pigens væremåde m.m. min røde ven ;) glad for jeg endnu engang kunne bidrage til en god oplevelse for dig :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sgu i orden priser i Tyskland.

Jeg rendte rundt og troede, at det ville være danske priser, men et er jo mindre end halv pris ift. Danmark.

Jeg tror, jeg skal på ferie til Tyskland snart :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...