Hop til indhold

Kat eller Emmee

Featured Replies

Skrevet

Da jeg snart skal til Randers, vil jeg høre hvem i vil vælge/fortrække. Vil høre  hvem der er bedst.? Skal jeg vælge Emmee eller Kat, eller er der en helt 3 som er på niveau med dem. Har været hos Kat en del gange, men aldrig hos Emmee, men hun får meget positiv omtale. Tænker også på Jiramon. 

Skrevet
Fatman skrev, for 13 timer siden:

Da jeg snart skal til Randers, vil jeg høre hvem i vil vælge/fortrække. Vil høre  hvem der er bedst.? Skal jeg vælge Emmee eller Kat, eller er der en helt 3 som er på niveau med dem. Har været hos Kat en del gange, men aldrig hos Emmee, men hun får meget positiv omtale. Tænker også på Jiramon. 

Kat har jeg ikke besøgt, al den stund at jeg har set hende, når hun sommetider sidder ved vinduet ud til gaden. Hun er bestemt ikke noget for mig! Emmee besøgte jeg for 4 uger siden - hun er en lækker "steg" i midt 30'erne med en lidt kurvet, absolut lækker, fast krop med ditto økobryster. Mums. Hun giver god, hård massage og derudover er alt tilladt. ;-) Vedr. sex uden, ved jeg ikke, men jeg tvivler.

Som et lille krydderi på mit besøg, så forsøgte hun gentagne gange at få mig med på en trekant med veninden, Anda med meget store bryster (40 år og osse lækker) - 1400 for en time. Hvarbehar! :-) Jeg sagde nej, men næste gang ok. Og der bliver en næste gang! Kom du bare afsted til Emmee - du flyver på en sky derfra med det mest fjogede smil over hele femøren! :-) :-) 

Redigeret af doctor who

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.