Hop til indhold
Yves

Luna Rødovre (Latina sexbombe)

Recommended Posts

Fik en aftale Samme dag som jeg skrev med Luna i Rødovre.

https://annoncelight.dk/showad/287873

Jeg har en svaghed for latina piger, deres former (de store røve især )og deres “sydlandske” charme . 

Luna er fra Bolivia og top lækker. 
Wauw! Hun lever virkelig op til titlen sexbomb. Lille, lav fix sag - men med herlige frodige former som på billederne. 

Store flotte fyldige og bløde bryster Som jeg går udfra var naturlige. 
Røven et kapitel for sig. Guddommelig i min optik. 

Vi havde på forhånd aftalt på sms  - blowjob og 69 og et knald. 15 min 500 kr. 
Kort sagt god pris!

Efter goddag og betaling, lagde jeg mig nøgen på sengen og hun kom over og kælede og kyssede dybt med tunge. 
Så blowjobbet, vådt og lækkert. Efter lidt  tid om i den herlige 69er med hendes lækre røv i fjæset og min pik i hendes varme mund. 
Dejlig ren og velduftende og velsmagende oplevelse Af hendes underliv, mens hun suttede løs på mig.
Så puttede hun kondom på og satte sig oven på mig og oh ny god så blev den lille sexbombe sat løs.
Er sjældent blevet reddet så godt af en GP. Og ret fantastisk med de der perfekte tunge men struttende bryster lige i ansigtet imens. Dejligt at slikke på dem og kysse dem. 

Vi skiftede position til bagfra. Og der måtte jeg kæmpe en sej kamp for simpelthen ikke at komme.
Synet og grebet om Hendes lækre røv var fantastisk. Så holdte tilbage men til sidst kunne jeg ikke mere.
Hun stressede på ingen måde så kunne sikkert have forsat. Hun virkede afslappet med tid hvilket var en god ting og i sidste ende havde vi overskrevet de Aftale 15 min til 20-25 så det var sødt af hende til den pris.

Hun er en sød pige med masser af energi indlevelse og meget meget lækker.
Hendes engelsk er næsten tæt på ikke eksisterende men stadig utrolig sød og charmerende. 

Skal 100 procent besøge hende igen.
Har mest været sammen med GP’s i Tyskland så er vant til en høj standard med især latino piger derfra så er glad for endelig at have fundet noget godt her i dk på den front. 

Har set flere herinde brokke sig over værelserne i Rødovre Det forstår jeg ikke at folk går op i. 
Jeg synes ikke det er indretning det skal handle om. Det handler om sex og om om pigens nærvær og krop.
Det eneste problem var måske at der var lidt mørkt i rummet. Ellers dejligt og diskret medmindre man kender dem der arbejder i et autoværksted på vejen???  

Redigeret af Keeper
Adresse

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...