Hop til indhold

Fenrisvej, Helsingør, advarsel

Featured Replies

Skrevet

Normalt huserer jeg i jylland, men har for et par uger siden, havde jeg haft en lang køretur fra Hannover-syd til Helsingør, og ryggen gjorde knuder herefter. Jeg skulle dagene efter deltage i et arrangement, der gjorde jeg skulle side en del ned, så jeg valgte at gå på netter for at finde en lokal massør. Her faldt jeg over Thai-massage på Fenrisvej.

Jeg får ringet til klinikken, og efter jeg har forklaret mit problem aftaler vi massage til 300 kr.

Vel ankommet til Fenrisvej, hvor klinikken ligger i forbindelse med et parcelhus (som jeg havde spottet på billederne på nettet), tager jeg fat i døren, men den er låst. Underligt (1. faresignal). Der er en ringeklokke, som jeg får trykket på, og lidt efter bliver der åbnet af en lidt ældre thai-kvinde, som anviser jeg et rum. Der er iøvrigt meget pænt og nydeligt. Straks kommer en yngre skøn model springende og siger, at jeg skal komme ind til hende, og sådan bliver det. Begge kvinder er i meget nedringede og meget korte kjoler (2. faresignal). Hun vil have pengene først, og det får hun, selvom jeg ikke er vant til det fra jylland, eller andre thai-klinikker i københavns-området (3.faresignal). Nå, hun er en køn pige, lidt høj af en thai, men særdeles veldrejet. Jeg bliver spurgt et par gange mens jeg tager tøjet af, om jeg ikke skal have mere end massage, (4. faresignal), men jeg insisterer på kun massage. Her skulle jeg have lugtet lunten og gået min vej, men nu var jeg jo kommet, og tøjet var hængt på knag.

Efter et par minutter med massage, som jeg kan mærke ikke er særlig god, siger hun pludselig, at jeg jo kun skal have en ½ times massage for de 300 kr. Herefter vender jeg mig om, og siger at sådan er vores aftale ikke, jo siger hun sådan er deres priser. Nå ok, det har jeg set før når jeg at tænke. Herefter fortsætter hun med at sige, at en time er 600 kr, så bliver jeg sgu sur, for det er klart over almindelig tarif. Jeg beder om at få mine penge igen, for det er svindel at logge kunderne til på den måde. Hun vil ikke give mig alle pengene, kun de 100 kr, for de 200 er startpris, jamen så koster en halv time jo kun 100 kr, og så må en time koste 400 kr. vi mundhugges noget, og jeg mister helt lysten til at være der, får klunset på, og under virak kommer jeg ud af døren.

Det var helt klart ikke et massage-sted men et bordel jeg var kommet på.

Jeg kan kun advare imod thai-massage på Fenrisvej og deres forretningsmetoder. Hvordan det er som bordelvirksomhed ved jeg ikke.

Herefter kører jeg til Hillerød, og finder et skønt well-nes center, som der kommer en beretning om senere.

• 6 months later...
Skrevet

Det har altid været mit indtryk "F26.dk" og "K27.dk" var bordeller, de priser

du er forelagt er deres standard priser.

Men surt hvis man tror man skal have en god massage.

http://massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=17023

-OD

Og det var åbenbart lidt for høje priser, for nu er klinikken i Fenrisvej lukket. Den kan fjernes fra vejviseren 8-)

Skrevet

Og det var åbenbart lidt for høje priser, for nu er klinikken i Fenrisvej lukket. Den kan fjernes fra vejviseren 8-)

OK Slangen, den er slettet.

Er den permanent lukket, eller er de på ferie eller lign.?

-OD

Skrevet

OK Slangen, den er slettet.

Er den permanent lukket, eller er de på ferie eller lign.?

-OD

Den er ryddet for inventar, så formoder det er permanent ;)

Skrevet

Super ærveligt når der ligger et godt sted ikke så langt der fra

På stuppedamsvej, som på ingen måde yder nogen form for sexuele ting.

Men der i mod fantastik massage. Jeg har været forbi et par gange den ene gang havde jeg min kone med, de kører med et tilbud på 250 kr for en times massage

viewtopic.php?f=32&t=7796

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.