Hop til indhold

Letica back in a good mood with new boobs

Featured Replies

Skrevet

Ærger mig over at jeg aldrig nåede at få en hyrdetime med hende inden hun stoppede med det frække :-|

Skrevet

Det er godt nok ikke den Leticia på ca. 50, som mange andre af os kender til! ;-) Osse en kurvrt, dejlig quinde, som virkeligt duer! Opererer på Sjælland/Jylland. Nå, never mind - bare lige en refleksion!

Skrevet
doctor who skrev, for 1 time siden:

Det er godt nok ikke den Leticia på ca. 50, som mange andre af os kender til! ;-) Osse en kurvrt, dejlig quinde, som virkeligt duer! Opererer på Sjælland/Jylland. Nå, never mind - bare lige en refleksion!

Øh, nej! Den skønne unge Leticia, som mange af os kender til, er ikke den ældre Latisia. Måske derfor de har 2 forskellige navne? 

Skrevet
Dinosdk69 skrev, for 1 time siden:

Øh, nej! Den skønne unge Leticia, som mange af os kender til, er ikke den ældre Latisia. Måske derfor de har 2 forskellige navne? 

2 forskellige navne? Jah, det har de jo så ikke, da begge hedder/kalder sig...Leticia! Hm, ikke sandt!? Jeg kan godt gi' et link til den rigtigt flotte Leticia - den ældre, altså! :-) 

Skrevet
doctor who skrev, for 8 timer siden:

2 forskellige navne? Jah, det har de jo så ikke, da begge hedder/kalder sig...Leticia! Hm, ikke sandt!? Jeg kan godt gi' et link til den rigtigt flotte Leticia - den ældre, altså! :-) 

Er du virkelig så dum, det var da helt vildt :D

Kan du ikke se forskel på de 2 navne, så det sgu på med brillen du! Leticia og Latisia :-o:P

Skrevet
Jimbo skrev, for 12 timer siden:

Ærger mig over at jeg aldrig nåede at få en hyrdetime med hende inden hun stoppede med det frække :-|

Føler med dig, for der gik du virkelig glip af noget! Big time ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.