Hop til indhold
Guest Indiske Devina

Negativitets tråd

Recommended Posts

Guest Indiske Devina

Er det bare mig, eller er der også andre der er ved at gå til i denne sommer varme?

Jeg ved godt at vi skal nyde at vejret endelig er godt i lille dk, det sker så sjældent.

Men woow det er  varmt. 

Jeg kan mærke at der ikke skal så meget til at irritere mig. Og hvad jeg kan læse i en del debatter herinde er der godt nok også kommet mange flere spydige og hånende kommentar på opslag. 

Det er ikke fordi at vi alle skal gå rundt og give hinanden high five. Men seriøs kommenter dog på en ordenligt og respektfuld måde. 

Der er mange opslagt jeg har lyst til at kommentere negativt på. Men jeg prøver virkelig på at lade være.

Det er ikke fair overfor trådstarter. Hvis man ikke kan lide hvad der bliver skrevet om/ spurgt om osv i et opslag, så lad være med at reagere på det.

Der vil være stødende opslag og der vil være gentagende opslag  og generelt opslag man ikke er enige i.

Jeg tror der er en del ligesom mig, der føler sig lidt negativt for tiden derfor laver jeg denne tråd.

Denne tråd er kun for at lukke alt det crap der generer os ud. Om folk er enige eller ej er ligemeget.

Men nogen gange er det godt, også at komme ud med de dårlige ting, så det ikke flyder over.

Jeg lægger ud.

Jeg er så træt af flyvende insekter. De er så skide irriterende og man når aldrig at lægge mærke til dem, før de er fløjet i ansigtet på dig. Hvorfor har de fået vinger når de tydeligvis ikke ved hvordan man bruger dem. De flyver ligesom spritbilister:lol:

Aaah så er jeg glad igen:)

Sæt igang hvis i har lyst

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 17 minutter siden:

Jeg er så træt af flyvende insekter. De er så skide irriterende og man når aldrig at lægge mærke til dem, før de er fløjet i ansigtet på dig. Hvorfor har de fået vinger når de tydeligvis ikke ved hvordan man bruger dem. De flyver ligesom spritbilister

Klasse kommentar!  Jeg forstår fuldstændig hvad du mener :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Der er den onden lyneme ikke nogen der er sure eller irriterede over noget som helst herinde. Det er sgu da den mest fjollede påstand at komme med, PJAT bare PJAT :D:D;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 53 minutter siden:

Klasse kommentar!  Jeg forstår fuldstændig hvad du mener

Det er sgu da det mest latterlige indlæg jeg nogensinde har læst! @MickeyM DU ER EN STODDER! Trådstarter eftersøgte negative indlæg, og dit indlæg er jo ikke just negativt, vel? Tænk dig dog om inden du skriver, hvis du da overhoved har noget at tænke med. Idiot!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
MickeyM skrev, for 9 minutter siden:

Det er sgu da det mest latterlige indlæg jeg nogensinde har læst! @MickeyM DU ER EN STODDER! Trådstarter eftersøgte negative indlæg, og dit indlæg er jo ikke just negativt, vel? Tænk dig dog om inden du skriver, hvis du da overhoved har noget at tænke med. Idiot!

Men det der var tilgengæld meget negativt:lol:

Og du hoppede med på bølgen om at insekter er f...... nederen dyr:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
MickeyM skrev, for 13 minutter siden:

FYI: @MickeyM er anmeldt til EG for chikane. Håber at han får karentæne, den tone er bare ikke i orden.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er sur over at det varme vejr slutter i morgen.

Jeg hader brugere der citer sig selv. Har en teori om at det er fordi de har en alt for lille tissemand. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 5 minutter siden:

Jeg hader brugere der citer sig selv. Har en teori om at det er fordi de har en alt for lille tissemand

FYI: @AalborgLook er anmeldt til EG for chikane. Håber at han får karantæne, den tone er bare ikke i orden.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Final Cut

Jeg hader også sommervarmen, der er kun to ting jeg kan lide ved sommeren, det ene er at når politikerne holder sommerferie laver de ikke ulykker så længe, det andet er at kvinderne ikke har så meget tøj på.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hader solen altid skinner 

Jeg hader det altid er varmt 

Jeg hader at sidde ved fjorden og vente på at solen aldrig går ned og alt er blændende smukt 

Jeg hader at stå op kl 4 og høre studenterne stadig holde fest i parken 

Jeg hader at pigerne går i tynde kjoler når det blæser lidt og når de har glemt trusser 

Jeg hader at pigerne går i stram t-shirt og glemmer bh-en

Jeg hader at hver lille grøn plet i Aalborg er fyldt med hel og halvnøgne piger 

Jeg hader at gå ned til fjorden og folk er anmassende og vil gi øl, vin og sprut 

Argh fuck 

Redigeret af anon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hader flåter. Jeg synes at de generelt besidder en usympatisk væremåde:

He he, nu kravler jeg op i dette græsstrå og sætter mig for enden, det svejer jo lidt ind over den sti, som Mickey sommetider går på, nu sidder jeg bare og venter...

He he, der kommer han!

He he, det er heldigvis nemt at kravle op ad et par bukser... Og så lige rundt om lindningen, heldigvis er jeg så lille at han ikke kan mærke mig, ti hi. Hans baller ser gode ud, skal det være den højre eller den venstre? (Og ja, jeg opdagede en flåt på min ene balle for et par dage siden)

Så, nu har jeg stukket mine mundele gennem Mickeys hud, og jeg har været så smart at lokalbedøvelse ham først med mit spyt, så han ikke mærkede noget. He he.

Nu kan legen begynde kære Mickey, finder du mig for sent, kan gevinsten være Borellia eller måske europæisk hjernehindebetændelse... Let the game begin!

Det er usympatisk. Jeg hader flåter!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
MickeyM skrev, for 50 minutter siden:

Jeg hader flåter. Jeg synes at de generelt besidder en usympatisk væremåde:

He he, nu kravler jeg op i dette græsstrå og sætter mig for enden, det svejer jo lidt ind over den sti, som Mickey sommetider går på, nu sidder jeg bare og venter...

He he, der kommer han!

He he, det er heldigvis nemt at kravle op ad et par bukser... Og så lige rundt om lindningen, heldigvis er jeg så lille at han ikke kan mærke mig, ti hi. Hans baller ser gode ud, skal det være den højre eller den venstre? (Og ja, jeg opdagede en flåt på min ene balle for et par dage siden)

Så, nu har jeg stukket mine mundele gennem Mickeys hud, og jeg har været så smart at lokalbedøvelse ham først med mit spyt, så han ikke mærkede noget. He he.

Nu kan legen begynde kære Mickey, finder du mig for sent, kan gevinsten være Borellia eller måske europæisk hjernehindebetændelse... Let the game begin!

Det er usympatisk. Jeg hader flåter!

Haha ja de er virkelig trælse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, den 18.6.2020 at 21:37:

Men det der var tilgengæld meget negativt:lol:

Og du hoppede med på bølgen om at insekter er f...... nederen dyr:lol:

Mickey er da ikke et insekt, han er en mus.. 

/North 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Final Cut

Jeg er træt af negativitet, jeg gider ikke bruge mit liv på at bekymre mig om alt muligt. Medierne flyder over med negativitet og dommedags profetier, vi kommer til at stå i vand til halsen, corona truer med at udrydde os og vi risikerer økonomisk kolaps. Ja der er noget galt med alting, så er det for varmt og så regner det for meget, så skal vi spare op, og så skal vi lade dankortet gløde. Så forurener det når vi tager flyveren på ferie, og nu skal der bruges milliarder på at redde luftfarten, så lad da for helvede flyene blive på jorden. Så siger man sex er sundt, men det er umoralsk at besøge prostituerede , hvem skal man så kneppe hvis man er single. Nå må hellere stoppe inden det bliver for politisk, det er jo hyggesnak.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg hader ham gutten der hellere vil være bager end astronaut i den der åndsvage reklame. Håber karma kommer forbi og sender en raket op i røven på ham. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den flittige

Jeg synes godt nok, det er trals, at man som håndværker, ikke har råd til og besøge en

glædespige mere end en gang om ugen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg elsker sommer, sol og varme. 
Er faktisk sikker på, at jeg er født på den forkerte breddegrad. 
Jeg er så priviligeret, at jeg i stor del af den mørke, kolde og klamme tid, kan rejse rundt i bedre vejr. Dog må jeg nødvendigvis bare hjem af og til. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...