Hop til indhold

Recommended Posts

Har været på et sjovt besøg hos Maria Luux i dag i Hvidovre  

Kommunikation foregik på sms da jeg var på arbejde og hun svarede super hurtigt. Jeg skrev hele min fantasi, og spurgte om den kunne indfries. Det var til den blide side, dog med dyb fransk og sprøjteorgasme som side-orders. Og det fik jeg. 
da jeg ankommer tager jeg et hurtigt bad, og selvom det er langt tid siden jeg har været ude ved en GP i stedet for de kom til mig, og derfor var ret nervøs ( som første gang faktisk) så var Maria totalt afslappet. Og det smittede virkeligt af. 
Hold op hvor er hun egentlig sej ift. lige præcis det at føle sig velkommen. 
Nå, men fantasien starter og hendes blow er virkeligt godt. Som i VIRKELIGT godt. Det blev vel også til tre styks med to afslutninger på den times tid jeg var der. Sprøjteorgasme var ret frækt. Hun stod i sengen mens jeg lå ned og bare så op på hendes sjaskvåde fisse der dryppede i rimeligt store mængder ned på min krop. Ret lækkert. Jeg kunne fortælle flere detaljer om seancen, men jeg fik hvad jeg kom efter, og især det franske var fantastisk, især når hun sidder på knæ mens man står op. 
stedet er super fint, selvom det er ud til en trafikeret vej. Indenfor er der fint bad og et fint bollerum. 
Maria er faktisk ret turn on. Hun er ikke spinkel og en lille nips og især ikke efter hun har fået dobbelt så store bryster. De er kæmpe men sidder flot. Der er lidt på siden og en god stor numse, som jeg synes er ret frækt. Hendes ansigt er smukt med store læber der ved hvad de skal!

Maria kiggede ikke på uret før vi var gået et godt stykke tid over, hvilket gav os et kvarter mere. 
Prisen er i den høje ende, men igen; jeg fik hvad jeg kom efter. 
Jeg kommer igen, men mere for Marias væremåde og franske, for det var helt i top. Skal jeg have gang i noget mere sprøjtende (uden det skal drikkes), så forsøger jeg en anden. 
Tak for turen Maria. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan kun tilslutte mig denne beretning, jeg havde fornøjelsen i tirsdags og hun er en ener, dejlig kvinde<3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fik taget min GP mødom hos Maria og sidder stadigvæk med et smil på læben når jeg tænker på hende. Fra rystende nervøs til fuldstændigt (næsten) afslappet på ingen tid. Super sød og nærværende engagerende total skøn kvinde .....:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Final Cut

Jeg har besøgt Maria Luux to gange i Hvidovre og kan også tilslutte mig at hun absolut er værd at besøge. Hun er nem at lave en aftale med, mine ønsker er nok lidt anderledes men hun er med på lidt af hvert. Hun er den nye ejer af stedet men træffes også andre steder i landet, hendes priser er ganske rigtigt i den høje ende, jeg kan få det samme noget billigere andre steder. men for at få lidt variation vil jeg ikke afvise at jeg kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ikke en petit lille spinkel type, hun har dejlig bred røv og dejlige brede lår, hun er for lækker i mine øjne, så hvis du ikke er til former så er hun nok ikke noget for dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
mcg skrev, for 3 timer siden:

Hun er ikke en petit lille spinkel type, hun har dejlig bred røv og dejlige brede lår, hun er for lækker i mine øjne, så hvis du ikke er til former så er hun nok ikke noget for dig

Takker for svar. Vil dog stadig overveje et besøg for det lyder tiltalende med store fyldige læber. Og jeg går ud fra hun giver gode dybe tungekys?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Miksolrod skrev, den 6.7.2020 at 16:10:

Takker for svar. Vil dog stadig overveje et besøg for det lyder tiltalende med store fyldige læber. Og jeg går ud fra hun giver gode dybe tungekys?

Det gør hun. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria luux

Hej Boys :wub: jeg kommer ikke så tit forbi men hold nu nogle dejlig ord at få med på vejen <3 jeg kysser ved kemi ;) og jeg er en tæt lamse ja men jeg elsker hver en cm af mine kvindelige former så hvis man er til små stramme pige børn så man ikke til mig jeg er kvinde med Q former alle de steder der skal være former plus lidt :P dejlig dag og sommer... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Maria luux skrev, for 14 timer siden:

Hej Boys :wub: jeg kommer ikke så tit forbi men hold nu nogle dejlig ord at få med på vejen <3 jeg kysser ved kemi ;) og jeg er en tæt lamse ja men jeg elsker hver en cm af mine kvindelige former så hvis man er til små stramme pige børn så man ikke til mig jeg er kvinde med Q former alle de steder der skal være former plus lidt :P dejlig dag og sommer... 

Du er bestemt dejlig med dine kvindelige former smukke Maria Luux

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle samt frække Miss Maria Luux.

Jeg vil bare nævne Maria Luux er det vildeste frækkeste jeg har oplevet, hun overgår alle forventninger, hun er til at snakke med om alle de ønsker man måtte have ,og hun opfylder dem alle bare man selvfølgelig betaler så er hun klar.

Jeg var hos hende første gang aug 2020, og er lidt nervøs men hun får mig til at føle mig velkommen, vi har bare aftalt alm sex, og må sige hun gjorde det godt, jeg var hooked på hende, jeg tager til hende igen i dec 2020 i Jylland, jeg ankommer og ligger mig ind, hun kommer ind og går lige til banditten, og begynder og sutte mig stor og hård, jeg er lige ved at komme allerede da jeg er så spændt, hun stopper og rejser sig op i sin lækre latex dragt og åbner bunden, hvor jeg bare kan se hun er sjask våd det løber nærmest, hun sætter sig op på mig og mærker den varme fisse mens safterne løber ned over mig og jeg kommer helt vildt, fuck det var frækt, hvorefter hun siger der er mere tid, og om hun skal pirre mig lidt, jeg siger ja tak og bliver sat over i en stol hvor jeg bliver pirret med hendes udstyr til jeg er klar igen, mens jeg bliver hård sutter hun mig ren og jeg får lov til at slikke hende bagefter hvor jeg er helt op og ringe, og spøger om hun vil tages bagfra hun siger ja det elsker hun, og jeg giver alt hvad den kan tage til jeg kommer igen, og så kunne jeg ikke mere.

men er helt besat af hende, og tænker på vej hjem jeg vil prøve mere med hende......

der går lidt tid hvor jeg bestiller en ny tid her i 2021 jeg har fortalt om de tanker jeg har til denne gang, jeg ankommer ret diskret i Jylland - corona i disse tider, hun åbner mig ind og jeg bliver spændt fast, hun varmer mig op til butplug og pisk, hun bliver ved længe indtil jeg næsten ikke kan mere, jeg bliver løsnet igen hvor hun tager sin lækre dragt af og vi går i bad sammen, men får en sutter i badet uden at komme, vi går ind igen hun lægger sig og jeg tager hende i missionær til hun ligger og skriger, hun vender sig om, jeg har længe ville prøve at tage hende analt, men hun har afvist men her blev jeg overrasket hun tog lige olie på min hårde p.. og smurte det bagi på hende selv og skubbet røven til, jeg trængte op i hende mens hun nærmest selv kom, det virket som om hun selv elsket det, vi blev ved et stykke tid, og hun stoppet og lagde mig ned hvorpå hun gav mig stød mens jeg bare kom ud over mig selv, det var en ret vild oplevelse.

tak Maria Luux, jeg kommer til at komme hos dig mange flere gange 

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, den 18.3.2021 at 12:10:

Hej sikke en fin anmeldelse af mig, det desværre ikke muligt da jeg ikke tilbyder anal sex, om muligt vil jeg bede dig slette anmeldelsen og/eller kontakte mig på min mail. 

Mvh maria luux

 

Øve så kan man ikke tro på den dejlige anmeldelse lød eller lige noget for mig. Kunde sagtens undvære sport i 2eren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil fra bede mig i bliver ved at skrive på denne tråd, da den vil blive ved at komme øverst, jeg ønsker ikke at florere her inde. 

 

Mvh maria. 

 

hemmeliglover skrev, den 16.3.2021 at 11:19:

Hej Alle samt frække Miss Maria Luux.

Jeg vil bare nævne Maria Luux er det vildeste frækkeste jeg har oplevet, hun overgår alle forventninger, hun er til at snakke med om alle de ønsker man måtte have ,og hun opfylder dem alle bare man selvfølgelig betaler så er hun klar.

Jeg var hos hende første gang aug 2020, og er lidt nervøs men hun får mig til at føle mig velkommen, vi har bare aftalt alm sex, og må sige hun gjorde det godt, jeg var hooked på hende, jeg tager til hende igen i dec 2020 i Jylland, jeg ankommer og ligger mig ind, hun kommer ind og går lige til banditten, og begynder og sutte mig stor og hård, jeg er lige ved at komme allerede da jeg er så spændt, hun stopper og rejser sig op i sin lækre latex dragt og åbner bunden, hvor jeg bare kan se hun er sjask våd det løber nærmest, hun sætter sig op på mig og mærker den varme fisse mens safterne løber ned over mig og jeg kommer helt vildt, fuck det var frækt, hvorefter hun siger der er mere tid, og om hun skal pirre mig lidt, jeg siger ja tak og bliver sat over i en stol hvor jeg bliver pirret med hendes udstyr til jeg er klar igen, mens jeg bliver hård sutter hun mig ren og jeg får lov til at slikke hende bagefter hvor jeg er helt op og ringe, og spøger om hun vil tages bagfra hun siger ja det elsker hun, og jeg giver alt hvad den kan tage til jeg kommer igen, og så kunne jeg ikke mere.

men er helt besat af hende, og tænker på vej hjem jeg vil prøve mere med hende......

der går lidt tid hvor jeg bestiller en ny tid her i 2021 jeg har fortalt om de tanker jeg har til denne gang, jeg ankommer ret diskret i Jylland - corona i disse tider, hun åbner mig ind og jeg bliver spændt fast, hun varmer mig op til butplug og pisk, hun bliver ved længe indtil jeg næsten ikke kan mere, jeg bliver løsnet igen hvor hun tager sin lækre dragt af og vi går i bad sammen, men får en sutter i badet uden at komme, vi går ind igen hun lægger sig og jeg tager hende i missionær til hun ligger og skriger, hun vender sig om, jeg har længe ville prøve at tage hende analt, men hun har afvist men her blev jeg overrasket hun tog lige olie på min hårde p.. og smurte det bagi på hende selv og skubbet røven til, jeg trængte op i hende mens hun nærmest selv kom, det virket som om hun selv elsket det, vi blev ved et stykke tid, og hun stoppet og lagde mig ned hvorpå hun gav mig stød mens jeg bare kom ud over mig selv, det var en ret vild oplevelse.

tak Maria Luux, jeg kommer til at komme hos dig mange flere gange 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, den 19.3.2021 at 23:22:

Jeg vil fra bede mig i bliver ved at skrive på denne tråd, da den vil blive ved at komme øverst, jeg ønsker ikke at florere her inde. 

 

Mvh maria. 

 

 


Det var da ergeligt, ozze fordi du reklamere på din annonchelight at der er tilæg ved anal og gensidig anale

 

hva koste 2 timers anal sex med dig og må man tave scat m hjem hvis der kommer noget med ud?

 

https://annoncelight.dk/showad/308596

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...