Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Der ligger er par i KBH. eks en over for hovedbanegården ved siden af istegade og nogen med pæne facader. Nogen der ved om det er samme princip som thai?

Skrevet

Jeg har fået kinesisk massage i ----Kina :)

Det mindede meget om thai massage. Egentlig var der ikke nogen forskel. Det var træk, tryk massage efterfulgt af muskel massage med olie. Også her kunne man købe lidt ekstra krydderi. Iøvrigt ret billigt.

Skrevet

Der ligger også en på Østerbro i København, omtrent på hjørnet af Jagtvej/Masnedsøgade.

Her drejer det sig kun om massage.

Skrevet

Min erfaring med kinesisk massage - i Kina - er, at det er noget hårdere end thaimassage. Desuden bruger kinserne ofte en slags kopper, som varmes op, sættes på kroppen og så danner undertryk (suger), når de nedkøles.

... Et par af mine kollegaer kunne ikke gå flere dage efter, de havde fået kinesisk massage på fødderne :lol::lol: Så hårdt blev jeg dog aldrig ramt.

/ Hedonisten.

Skrevet

Min erfaring med kinesisk massage - i Kina - er, at det er noget hårdere end thaimassage. Desuden bruger kinserne ofte en slags kopper, som varmes op, sættes på kroppen og så danner undertryk (suger), når de nedkøles.

... Et par af mine kollegaer kunne ikke gå flere dage efter, de havde fået kinesisk massage på fødderne :lol::lol: Så hårdt blev jeg dog aldrig ramt.

/ Hedonisten.

Jeg har prøvet den samme form for fodmassage med kop. Når ca 1 cm hud og kød er suget ind i koppen og den bliver kørt op og ned på undersiden af foden gør det fandens ondt. Men dagen efter havde mine fødder det helt fantastisk. Sidste gang jeg var i Kina fik jeg behandlingen 2 gange med 4 dages mellemrum, fantastisk. :)

Har dog aldrig prøvet "sugekop" på ryggen i Kina, er der nogen der har prøvet det?

Skrevet

Jeg har ikke prøvet den med sugekoppen på ryggen men det giver nogle gevaldige sugemærker.

men skal det laves rigtig så starter de med at prikker 6-8 huller i huden hvor koppen skal sidde. De mener nemlig at det blod som så kommer ud er uren fordi det ikke koagulere/stivner.

Eneste problem med dette er at blod under vacum ikke kan stivne og derfor bobler op som en flødebolle også gør. Men de tror på at det hjælper.

Skrevet

Hov. Kom lige i tanke om at jeg faktisk har været på besøg på den klinik der ligger ved hovedebanen. Massagen var ganske go men der blev ikke tilbudt ekstra. Det ligger i samme lokale som et rejsebureau kun adskilt af en reol og noget forhæng. Om det stadig er sådan ved jeg ikke da det nok er 3 år siden jeg var på besøg.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.