Hop til indhold
Guest Mr. B

For godt til at være sandt ?

Recommended Posts

Guest 6 9

1k for en time og 700 for 30 min er meget normalt, det fås selvklart både billigere og dyrere så jeg kan ikke forstå du syntes det er for godt til at være sandt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. B
6 9 skrev, for 43 minutter siden:

1k for en time og 700 for 30 min er meget normalt, det fås selvklart både billigere og dyrere så jeg kan ikke forstå du syntes det er for godt til at være sandt.

Enig i din kommentar 69 - det var i relation til pris vs kvalitet ( billeder )   med den del har DaJe8000 allerede svaret på......SÅ ja, for godt til at være sandt !  smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr. B
Pophair skrev, for 15 minutter siden:

Der blev spurgt på samme annonce i går, så ja, du er blind :)

 

 

For h...... da også.   Kan ikke se skoven for bare træer !  sorry for besværet Brødre:wacko:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 6 9
Pophair skrev, for 24 minutter siden:

Der blev spurgt på samme annonce i går, så ja, du er blind :)

 

Lidt voldsomt at postulere at en person er blind blot fordi han ikke har læst alle indlæg :P

 

det var Oldguy49 der spurgte om han var blind. ;)

Redigeret af 6 9

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
6 9 skrev, 1 time siden:

Lidt voldsomt at postulere at en person er blind blot fordi han ikke har læst alle indlæg :P

 

det var Oldguy49 der spurgte om han var blind. ;)

Du har ret, jeg skal hænges. Men det er tilladt at bruge søgefunktionen. I dette tilfælde, er det endda i samme kategori. 

Ok så ikke blind, men doven :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Mr. B skrev, 1 time siden:

For h...... da også.   Kan ikke se skoven for bare træer !  sorry for besværet Brødre:wacko:

Vi overlever nok, men altid en god ide at bruge søgefunktionen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
6 9 skrev, den 18.6.2020 at 12:02:

1k for en time og 700 for 30 min er meget normalt

Kan du nævne 10 thaisteder i Kbh, hvor fuld pakke fås til de priser, for jeg vil gerne høre om dem?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 timer siden:

Kan du nævne 10 thaisteder i Kbh, hvor fuld pakke fås til de priser, for jeg vil gerne høre om dem?

Hvis ikke jeg havde pli nok til ikke at råbe op om steder der ikke annoncerer med prisen kunne jeg godt ;)

Men prisen afhænger jo ofte af andre ting, jeg har flere gange hørt om andre priser end dem jeg bliver tilbudt. Så måske de kun....., og 2 piger i en time til 1200,- mit allez.

Det minder lidt om dengang jeg startede som sælger, vores varer var skiltet til en pris og mindste prisen stod i kode, vi vidste vi fik 10% salgsprovision så vi solgte altid til højeste pris, og jeg solgte kun 2 gange til mindste prisen og det var fordi kundens smil og øjne fik min hjerne på helt andre tanker, i begge tilfælde overtalte jeg vores chauffør til at jeg selv stod for leveringen og han kunne tage et par pils på min regning i mens. (Det var i 80’erne) Den ene kunde skulle pudsigt nok have hjælp flere gange efterfølgende af vores kørende teknikker (Mig) :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
La Capra skrev, for 3 timer siden:

om steder der ikke annoncerer med prisen kunne jeg godt

Men steder hvor alle der beder om en pris får oplyst 1000 for en time? Det tror jeg ikke. Dem er der ikke så mange af, at det kan kaldes "meget normalt". Sammenligningsgrundlaget er jo en annonceret listepris, så ven af huset-priser er noget andet.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...