Throwaway786 4 Skrevet 18. Juni, 2020 Dette er en forespørgsel om at komme med som tredjepart/tilskuer hos er par eller en oplevelse med passion og sensualitet. Jeg søger at finde et sensuelt par eller en som finder ydelser/nydelse hos en dejlig pige - og vigtigst er at det ikke bare er hård sex men passion. Har før fået mange inputs til steder og løsninger, men de er ikke intime, og i min optik ægte oplevelser (smagssag og ingen kritik). Så swingerklubber er ikke lige det jeg søger, men par der swinger er bestemt en mulighed. Der er ingen mærkelige kinks eller ønsker, og som udgangspunkt er det uden deltagelse fra min side. Jeg tænder meget på at se andres passion og lyst til hinanden, og derfor vil jeg gerne prøve det. Om mig - (M30) høj, slank, velklædt, hetero og en gentleman. Er det noget for dig/jer, så send gerne en PB. Dbh Passionisten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pogo 345 Skrevet 18. Juni, 2020 Så det er dig som vil inviteres ind til et par? Jeg spørger, fordi det er lidt svært at forstå ud fra det, du skriver Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg