Hop til indhold
Guest victor_aarhus

Stadig øm i røven - men på den gode måde - Sweet Nina var fantastisk

Recommended Posts

Guest victor_aarhus

Jeg måtte prøve denne kvinde og hendes strapon ... men fik hurtigt en fræk tanke om at den lille fine hånd hånd, som hun har, endelig skulle være den fistende hånd, der gennembrød min fine lille jomfrurøv. Og i starten var det ikke muligt men da jeg vendte mig om på ryggen kunne jeg se, at hun maste sin næve ind k et kondom og mens hun arbejdede med min pik begyndte jeg at slappe mere af og langsomt begyndte jeg at åbne mig og tage i mod mm for mm og pludselig var den inde - det var en ganske speciel følelse at blive fistet og jeg kom hurtigt. 
inden vi nåede så langt fik jeg en hård omgang massage - også virkelig god. Nu kan jeg endelig vinge fist af på min todo ... jeg kommer igen - hun er så fin lille og smiler skønt - også med øjnene. 
 

vi ses 

https://annoncelight.dk/showad/287370

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest victor_aarhus

Uhh - må snart forbi igen ... ømheden er erstattet af begær

Del dette indlæg


Link til indlæg

har lige haft "fornøjelsen". Det var bare ikke ret godt, en halv time på trods af betaling, forud, for en hel time. Skulle have besøgt Ten. I Viborg var der ingen indlevelse, minimalt med massage, og ikke noget tilbud om mere massage efter selve akten. Sådan går det jo nogen gange. Ingen anbefaling fra min side. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok - på den ene profil tilbyder hun 16 minutter men ikke på den anden... Det lyder som noget der er ligepå og hårdt...:blink::-P Har nogen prøvet 16 minutter?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...