Hop til indhold

Søgning på AL

Featured Replies

Skrevet

Vil høre om nogen har samme problem. Fundet et link på en annonce i en tråd herinde men når jeg søger på AL kommer den ikke frem. Den er under København men ligemeget in jeg søger på Sjælland eller København kommer den ikke frem.og den er fra i dag.indsætter jeg link dukker den fint frem.

Virker elm om AL ikke viser alle profiler. Har været ude for det mange gange, og vil nu høre om der er noget i har været ude for, og/eller har en forklaring på. det skal nævnes at jeg søger på min iPad.

Håber på hjælp til at løse det eller måske en forklaring.

På forhånd tak.

Skrevet

har du flere informationer ang den annonce

Skrevet
BlackMagic2020 skrev, 1 time siden:

har du flere informationer ang den annonce

@BlackMagic2020 det er denne her annonce https://annoncelight.dk/showad/269254

Skrevet

hvad er det som er dit problem

Skrevet

Jeg oplever det samme, selvom det ikke er på et MAC produkt, jeg søger efter en tekst del finder den ikke, men senere støder jeg på den i anden sammenhæng ??? - der er noget i AL motor der ikke fungere og det har jeg lært at leve med, er derfor begyndt at lave nogle bogmærker til dem er holder øje med ;)

Skrevet
Rolias skrev, for 33 minutter siden:

Jeg oplever det samme, selvom det ikke er på et MAC produkt, jeg søger efter en tekst del finder den ikke, men senere støder jeg på den i anden sammenhæng ??? - der er noget i AL motor der ikke fungere og det har jeg lært at leve med, er derfor begyndt at lave nogle bogmærker til dem er holder øje med ;)

@Rolias Tak for det. Fik det ikke løst men drt er en trøst at det ikke kun er hos mig. Ganske irriterende når jeg venter og venter på en bestemt annonce kommer på.

Men mange tak for din tilbagemelding. Må så, ligesom dig, lære at leve med det.

Skrevet

Jeg ved præcis hvorfor, da jeg selv annoncerer på AL.

Der er en funktion hvor man kan aktivere og deaktivere sin annonce. Hvis man har lagt den op og deaktiverer samme dag, sker der præcis det du beskriver. Den kan ikke søges på AL men direkte link til den samt fremsøgning på google virker stadig. Jeg medvirker gerne til en test hvis det har interesse.

Redigeret af Miza

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.