Københavner 59 Skrevet 17. Juni, 2020 Hej lang historie, men får ikke meget sex derhjemme , og syntes selv det er ok og besøge en glædespige, uden at fortælle det derhjemme. Konen er kronisk syg, og derfor vælger jeg ikke at fortælle det, da jeg ved hun bliver ked af det. Men for mit eget vedkomne føles det også som stress når jeg skal aftale tider og sted , mens man er på arbejde, derfor er der nogle GB der kan fortælle mig hvordan jeg skal fortælle konen det, jeg tro ikke jeg kan være den eneste. Og er det bedre jeg finder en elskerinde, fordi jeg vil jo gerne en gang om uge eller 2, men det holder pengepungen ikke til, og samtidig men den Corona er der jo gået 4 mdr. Uden sex,Og jeg er stadig bange for at komme til at smitte derhjemme hvis jeg besøger GB. kbh 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1904 Skrevet 17. Juni, 2020 Udover utroskab delen som er blevet debatteret til hudløshed herinde, vil jeg sige det er en dårlig ide, hvis din kone er kronisk syg med en sygdom der placerer hende i risikogruppen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 17. Juni, 2020 Københavner skrev, for 26 minutter siden: Hej lang historie, men får ikke meget sex derhjemme , og syntes selv det er ok og besøge en glædespige, uden at fortælle det derhjemme. Konen er kronisk syg, og derfor vælger jeg ikke at fortælle det, da jeg ved hun bliver ked af det. Men for mit eget vedkomne føles det også som stress når jeg skal aftale tider og sted , mens man er på arbejde, derfor er der nogle GB der kan fortælle mig hvordan jeg skal fortælle konen det, jeg tro ikke jeg kan være den eneste. Og er det bedre jeg finder en elskerinde, fordi jeg vil jo gerne en gang om uge eller 2, men det holder pengepungen ikke til, og samtidig men den Corona er der jo gået 4 mdr. Uden sex,Og jeg er stadig bange for at komme til at smitte derhjemme hvis jeg besøger GB. kbh hvis du tager hende bagfra og bruger kondom er det vel ikke farligere and at tanke benzin... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 17. Juni, 2020 Hvad man ikke ved får man ikke ondt af. Bare knep løs, når alt det her Corona er overstået Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 17. Juni, 2020 Københavner skrev, for 1 time siden: derfor er der nogle GB der kan fortælle mig hvordan jeg skal fortælle konen det Der er jo rigtigt meget afhængigt af hvordan din kone er der er ikke en catch all til at forklarer sådan noget - uden at kende noget til din kone vil jeg være modig og sige, jeg tror ikke at den samtale ender som du håber den vil Københavner skrev, for 1 time siden: lang historie, men får ikke meget sex derhjemme , og syntes selv det er ok og besøge en glædespige Gør det dig til en gladere mand, så du kan være noget for dem du har kært - så vil jeg give dig helt ret, det er ok at gå til en prostitueret - Når du er i et ægteskab hvor der ikke er den sex du har behov for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 923 Skrevet 17. Juni, 2020 Min kone er kronisk syg , og jeg har gået til GP i årevis . Med hendes samtykke forstås. Men det der Corona spørgsmål har jeg ikke noget kvikt svar til. Personligt holder jeg mig til at alt er med kondom også blow , og ikke noget med kys/tungekys . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 17. Juni, 2020 Tjaa Københavner den er svær, vil din kone føle sig svigtet og vil hun opleve sig utilstrækkelig som kvinde? Udgangspunket er happy wife happy lige, og em tømt mand er en glad mand så du kunne jo vende at du godt forstår at sex ikke lige er dagsformen med hendes dygdom, men du er jo rask og du har et fysisk behov og du gerne vil cuddle med hende då hun kan mærke nærvær og intimitet med dig, måske det kan løsne op til du kan gå på bordel med hendes vidende. Elskerinde duer ikke rigtigt de forstyrre et forhold. Held og Lykke Alko Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 17. Juni, 2020 Smørhulsbarnet skrev, for 2 timer siden: Min kone er kronisk syg , og jeg har gået til GP i årevis . Med hendes samtykke forstås. Men det der Corona spørgsmål har jeg ikke noget kvikt svar til. Personligt holder jeg mig til at alt er med kondom også blow , og ikke noget med kys/tungekys . Hej Smørblomst Jeg vil rigtig gerne høre, hvordan din kone tog det, da du fortalte hende at du går til GB. hvordan du fortalte hende det. Og hvis hun er forstående, hvorfor så ikke en elskerinde der står med samme problem, alså sin mand , men mangler sexet. Og er din kone helt okay med du bruger 2-3000kr om Mdr. :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 17. Juni, 2020 Alkoholikeren skrev, for 50 minutter siden: Tjaa Københavner den er svær, vil din kone føle sig svigtet og vil hun opleve sig utilstrækkelig som kvinde? Udgangspunket er happy wife happy lige, og em tømt mand er en glad mand så du kunne jo vende at du godt forstår at sex ikke lige er dagsformen med hendes dygdom, men du er jo rask og du har et fysisk behov og du gerne vil cuddle med hende då hun kan mærke nærvær og intimitet med dig, måske det kan løsne op til du kan gå på bordel med hendes vidende. Elskerinde duer ikke rigtigt de forstyrre et forhold. Held og Lykke Alko Hej Alko Jeg forstår godt hvad du skriver, men det jeg mangler er nogle gode trix, som hjælper, skulle måske have skrevet, Selvfølge elsker jeg min kone, ellers var jeg flyttet :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Smørhulsbarnet 923 Skrevet 17. Juni, 2020 Københavner skrev, for 28 minutter siden: Hej Smørblomst Jeg vil rigtig gerne høre, hvordan din kone tog det, da du fortalte hende at du går til GB. hvordan du fortalte hende det. Og hvis hun er forstående, hvorfor så ikke en elskerinde der står med samme problem, alså sin mand , men mangler sexet. Og er din kone helt okay med du bruger 2-3000kr om Mdr. Elskerinde , det startede jeg med , men alt det med om at jeg skulle føle noget for hende ,og skulle være i kontakt med hende over sms og tlf det var ikke rigtig mig. Jeg skal sådan set bare have noget fisse . Jeg ser sådan på det at når man betaler for det , betaler man også for at blive fri for alt det bøvl. Vi lavede den aftale om at jeg holder ikke foredrag om hvem jeg sidst har kneppet og hun spørger ikke om hvor jeg har været henne, og hvad det er for en parfume jeg lugter af o.s.v. Ofte er det i en pause i arbejdstiden at jeg besøger de søde damer, så det er meget diskret. Vi har ikke fælles økonomi , men indbetaler et fast beløb på en fælleskonto til vores fælles udgifter hver mdr. Og jeg bruger 1500kr om ugen på min “ hobby”. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 18. Juni, 2020 Københavner skrev, for 10 timer siden: Hej lang historie, men får ikke meget sex derhjemme , og syntes selv det er ok og besøge en glædespige, uden at fortælle det derhjemme. Konen er kronisk syg, og derfor vælger jeg ikke at fortælle det, da jeg ved hun bliver ked af det. Men for mit eget vedkomne føles det også som stress når jeg skal aftale tider og sted , mens man er på arbejde, derfor er der nogle GB der kan fortælle mig hvordan jeg skal fortælle konen det, jeg tro ikke jeg kan være den eneste. Og er det bedre jeg finder en elskerinde, fordi jeg vil jo gerne en gang om uge eller 2, men det holder pengepungen ikke til, og samtidig men den Corona er der jo gået 4 mdr. Uden sex,Og jeg er stadig bange for at komme til at smitte derhjemme hvis jeg besøger GB. kbh Jeg synes det virker lidt besynderligt, at du gerne vil fortælle din kone det, fordi det stresser dig, at du skal lave dine aftaler i arbejdstiden. Jeg synes det ville give mere mening, hvis den primære årsag var, at du ikke ønsker holde den det af dit liv hemmeligt for din kone. At du med andre ord ønsker åbenhed og står ved at du har dette behov. Når du skriver at din kone vil blive ked af, at blive konfronteret med sandheden, så kræver det nok heller ikke den store fantasi, at kunne forstille sig, at hun vil føle sig bedraget. Det er ej heller usædvanligt at den sårede vil sige sætninger som "Jeg har mistet tilliden til dig, jeg har levet livet på en løgn og mere i samme skuffe. Skåret ind til bennet, ønsker du vel en slags åbent forhold, hvor du har din kones accept, og du efterlyser råd til hvordan du kommer i mål med det. Jeg vil ikke sige, at det er umuligt, men jeg tror ikke at nogen kan komme med en let og færdigpakket løsning til dette ønske. Ikke fordi det skal opfattes som en generel opfordring til utroskab, men rent lavpraktisk når du nu selv synes det er ok, hvorfor så skabe en vild følelsesmæssigt konflikt for din kone, hvis årsagen blot er, at du føler det stresset at du skal lave dine aftale på arbejdet. Uagtet hvad der vil komme ud af at fortælle hende det, så skal du nok ikke forvente, at du han vil acceptere, at du tager det ind i jeres forhold, således at du kan sidde hjemme og lave dine aftaler. Så hvis det ender med en slags accept, vil du realistisk set stadig skulle indgå dine aftale udenfor hjemmet og familielivet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 18. Juni, 2020 Smørhulsbarnet skrev, for 10 timer siden: Elskerinde , det startede jeg med , men alt det med om at jeg skulle føle noget for hende ,og skulle være i kontakt med hende over sms og tlf det var ikke rigtig mig. Jeg skal sådan set bare have noget fisse . Jeg ser sådan på det at når man betaler for det , betaler man også for at blive fri for alt det bøvl. Vi lavede den aftale om at jeg holder ikke foredrag om hvem jeg sidst har kneppet og hun spørger ikke om hvor jeg har været henne, og hvad det er for en parfume jeg lugter af o.s.v. Ofte er det i en pause i arbejdstiden at jeg besøger de søde damer, så det er meget diskret. Vi har ikke fælles økonomi , men indbetaler et fast beløb på en fælleskonto til vores fælles udgifter hver mdr. Og jeg bruger 1500kr om ugen på min “ hobby”. Tak for ærligt svar, som jeg kan se det er vi rimelig ens, med undtagelse af jeg holder det hemmeligt for konen. Tænker tit hvordan de gør i Frankring hvor det mange steder er helt okay med en elskerinde, er der nogle der ved det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 18. Juni, 2020 TheVoice skrev, for 4 timer siden: Jeg synes det virker lidt besynderligt, at du gerne vil fortælle din kone det, fordi det stresser dig, at du skal lave dine aftaler i arbejdstiden. Jeg synes det ville give mere mening, hvis den primære årsag var, at du ikke ønsker holde den det af dit liv hemmeligt for din kone. At du med andre ord ønsker åbenhed og står ved at du har dette behov. Når du skriver at din kone vil blive ked af, at blive konfronteret med sandheden, så kræver det nok heller ikke den store fantasi, at kunne forstille sig, at hun vil føle sig bedraget. Det er ej heller usædvanligt at den sårede vil sige sætninger som "Jeg har mistet tilliden til dig, jeg har levet livet på en løgn og mere i samme skuffe. Skåret ind til bennet, ønsker du vel en slags åbent forhold, hvor du har din kones accept, og du efterlyser råd til hvordan du kommer i mål med det. Jeg vil ikke sige, at det er umuligt, men jeg tror ikke at nogen kan komme med en let og færdigpakket løsning til dette ønske. Ikke fordi det skal opfattes som en generel opfordring til utroskab, men rent lavpraktisk når du nu selv synes det er ok, hvorfor så skabe en vild følelsesmæssigt konflikt for din kone, hvis årsagen blot er, at du føler det stresset at du skal lave dine aftale på arbejdet. Uagtet hvad der vil komme ud af at fortælle hende det, så skal du nok ikke forvente, at du han vil acceptere, at du tager det ind i jeres forhold, således at du kan sidde hjemme og lave dine aftaler. Så hvis det ender med en slags accept, vil du realistisk set stadig skulle indgå dine aftale udenfor hjemmet og familielivet. Hej Du har meget ret i det du skriver, men hvorfor skal det være sådan ! Tænker der må være en måde at lære det på, det skal lige siges at børn osv er flyttet, og jeg er jo over 50 , hvornår bliver man gammel nok :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9519 Skrevet 18. Juni, 2020 Københavner skrev, for 7 timer siden: Hej Du har meget ret i det du skriver, men hvorfor skal det være sådan ! Tænker der må være en måde at lære det på, det skal lige siges at børn osv er flyttet, og jeg er jo over 50 , hvornår bliver man gammel nok En ting er jo et fysisk behov, nået andet er følelser. Sidst nævnte handler ikke om at blive gammel nok. Der jo ingen der siger at det skal være sådan - At leve i en samboende monogamt forhold. Men reelt står du vel billedet i samme situation som jeg. Jeg købte vel for 25 år siden et 70´er hus der ligge passede mig og min families behov. Jeg er stadig glad for huset, men hvis jeg havde frie hænder og alt kunne lade sig gøre, var der meget jeg i dag gerne ville ændre. Du står vel i samme situation, du har selv for mange år siden valgt at gifte dig og leve som du og din kone gør. Nu er du så passeret de 50, og set i bagspejlet er der nok mange ting du ville have grebet anderledes an, hvis du dengang vidste hvad du ved i dag. For mit vedkommende vil det koste kassen at ombygge mit hus og for dit vedkommende vil det koste en helvedes masse følelsesmæssige ressourcer for dig og i særdeles for din kone, at ombygge jeg forhold. Jeg har valgt at lave nogle justeringer og trives med det. Jeg kunne jo også bare sælge huset og finde et andet. Du har jo samme muligheder. Mit råd vil nu være, at inden du kaster dig ud i dit forholdshold "ombygningsprojekt" så brug lidt mere tid på hvorfor delen. Det er simpelthen ikke godt, at det handler lidt om at det stresser dig, at lave aftaler med GP når du er på arbejde. Det er selvfølgelig logisk nok, at man er drevet af ren egoisme, meeeen det kunne sikkert også være rigtigt godt at gøre sig nogle tænker om hvad konen kunne tænke sig i et sådant "ombygningsprojekt" - Det skulle jo gerne være et ligeværdigt forhold. Så min pointe er, sørg for at være klædt på, hav forholdt dig til diverse mulige scenarier før du tager de indledende samtaler med din kone. Ja, det er ikke nemt, men fordi det er svært og kompliceret kan slut resultatet jo sagtens blive smuk og funktionelt for jeg begge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissRose 25 Skrevet 19. Juni, 2020 Jeg går absolut ikke ind for løgn og utroskab, men synes også der er tilfælde i gråzonerne, og jeg kan godt forstå dit dilemma. Jeg tænker det tærer på dig at holde ting skjult for din kone, og det vidner jo om at du trods alt har en samvittighed Har et alternativt forslag.... og læs nu færdigt før du løber væk Synes du skal overveje at bruge pengene fra et enkelt besøg på i stedet at besøge en psykolog. Ikke fordi du har brug for det.... men fordi en psykolog sagtens kan forstå din situation og kan give dig nogle værktøjer til hvordan du håndterer situationen mest hensynsfuldt og respektfuldt for din kone og samtidigt bevarer din egen integritet. Giver det mening? Knus og held og lykke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 19. Juni, 2020 Københavner skrev, den 17.6.2020 at 15:27: lang historie, men får ikke meget sex derhjemme , og syntes selv det er ok og besøge en glædespige, uden at fortælle det derhjemme. Konen er kronisk syg, og derfor vælger jeg ikke at fortælle det, da jeg ved hun bliver ked af det. Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal læse dit indlæg... Er din kones sygdom årsagen til jeres sparsomme sexliv, altså, var det et fint sexliv før hun blev syg, eller er din kones sygdom årsagen til, at du vælger ikke fortælle, at du besøger glædespiger? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 20. Juni, 2020 Er helt enig med MissRose i at det nok vil være bedre for dig at opsøge hjælp i form af terapi frem for sex. Ellers risikerer du imø blot at du ender med en dårlig samvittighed over for din kone. Du skriver jo at du elsker hende, ikke sandt? Prøv at tænke på hvordan du selv ville have det, hvis rollerne var byttet rundt. Ville du så have det godt med at din kone gik ud og fandt noget fremmed? Der er uden tvivl flere her som vil sige at du bare skal se at få dyppet snablen og lettet trykket. Men det er ikke rådet fra mig, jeg kunne så heller ikke drømme om at besøge en GP mens jeg selv er i et forhold. Tænker at hvis det bliver ved med at nage dig, så skylder du i det mindste din kone at fortælle hende hvordan du føler. Løgn og bedrag fører ikke til noget godt i et forhold, uanset situationen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 21. Juni, 2020 MickeyM skrev, den 19.6.2020 at 19:51: Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal læse dit indlæg... Er din kones sygdom årsagen til jeres sparsomme sexliv, altså, var det et fint sexliv før hun blev syg, eller er din kones sygdom årsagen til, at du vælger ikke fortælle, at du besøger glædespiger? Hej M Ja det er min kones sygedom, der gør hun har mistet lysten til sex, og derfor har jeg valgt GP . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Københavner 59 Skrevet 21. Juni, 2020 Le Male skrev, for 11 timer siden: Er helt enig med MissRose i at det nok vil være bedre for dig at opsøge hjælp i form af terapi frem for sex. Ellers risikerer du imø blot at du ender med en dårlig samvittighed over for din kone. Du skriver jo at du elsker hende, ikke sandt? Prøv at tænke på hvordan du selv ville have det, hvis rollerne var byttet rundt. Ville du så have det godt med at din kone gik ud og fandt noget fremmed? Der er uden tvivl flere her som vil sige at du bare skal se at få dyppet snablen og lettet trykket. Men det er ikke rådet fra mig, jeg kunne så heller ikke drømme om at besøge en GP mens jeg selv er i et forhold. Tænker at hvis det bliver ved med at nage dig, så skylder du i det mindste din kone at fortælle hende hvordan du føler. Løgn og bedrag fører ikke til noget godt i et forhold, uanset situationen. Hej Det har jeg tænkt over, jeg tro faktisk de fleste mænd ville have letter ved at sige til deres kone, hun skal finde nået sex, i håb om at bevare ægteskabet, jeg har i hvertfald skrevet med en del kvinder på VOP som netop søgte kun sex osv, og de fleste med mandens viden, har så aldrig fået en aftale i hus på den måde, der har jeg letter ved GP hvor du hurtigt kan lave en aftale, og det andet kræver alt for meget skriveri, uden du faktisk ved hvem der gemmer sig i den anden ende. angående forhold, har jeg faktisk hørt flere kvinder sige, hvis han bare gik til en GP uden at skilte med det, langt ville foretrække det, i stedet for en elskerinde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 21. Juni, 2020 Københavner skrev, 1 time siden: Hej Det har jeg tænkt over, jeg tro faktisk de fleste mænd ville have letter ved at sige til deres kone, hun skal finde nået sex, i håb om at bevare ægteskabet, jeg har i hvertfald skrevet med en del kvinder på VOP som netop søgte kun sex osv, og de fleste med mandens viden, har så aldrig fået en aftale i hus på den måde, der har jeg letter ved GP hvor du hurtigt kan lave en aftale, og det andet kræver alt for meget skriveri, uden du faktisk ved hvem der gemmer sig i den anden ende. angående forhold, har jeg faktisk hørt flere kvinder sige, hvis han bare gik til en GP uden at skilte med det, langt ville foretrække det, i stedet for en elskerinde. Der er nok lige så mange holdninger til det som der er mennesker, jeg syntes bare det lyder som om du prøver at retfærdiggøre og søge opbakning til dit valg for at have det bedre med det. Det finder du så ikke fra mig, da jeg personligt ikke forstår det. Men valget er dit, og jeg håber trods alt at du finder en løsning som du oprigtigt kan have det godt med i længden. Husk at det er ikke så vigtigt hvad andre mener. Det vigtige er hvordan du, og din kone har det med det, for det er jer der skal leve med dit valg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 21. Juni, 2020 (edited) Københavner skrev, for 5 timer siden: Ja det er min kones sygedom, der gør hun har mistet lysten til sex... Nu kender jeg ikke din kone, men hvis hun er nogenlunde neurotypisk, tror du så ikke at hun allerede har tænkt tanken, altså, at der er kommet "et lille problem" i jeres forhold, i forhold til dine behov? Jeg er ikke så sikker på, at der kommer noget godt ud af at fortælle hende om, at du får dækket dine behov andetsteds.... Redigeret 21. Juni, 2020 af MickeyM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 6 9 Skrevet 21. Juni, 2020 Jeg er i samme båd som “Københavner” for nogle uger siden var der et radioprogram hvor de kom ind på emnet, min kone kommenterede det og jeg ligeså, det gav en let snak om emnet og hvad jeg brugte mine mange besøg hos massøren til. Men inden vi nåede så langt sagde hun at det kunne hun intet gøre ved og så var den samtale slut. Hun ønskede tydeligvis ikke at vide mere. Og er vist ret afklaret med det. Tror nærmest hun er lidt lettet over det er afklaret. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 21. Juni, 2020 (edited) 6 9 skrev, for 1 time siden: Hun ønskede tydeligvis ikke at vide mere. Og er vist ret afklaret med det. Tror nærmest hun er lidt lettet over det er afklaret. Ja, jeg kan godt følge dig. Nogen gange, kan livet gøre et parforhold en kende kompliceret, og så kan man ende med, at de uskrevne regler bare ikke giver mening. Redigeret 21. Juni, 2020 af MickeyM Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 21. Juni, 2020 Le Male skrev, for 10 timer siden: ..jeg syntes bare det lyder som om du prøver at retfærdiggøre og søge opbakning til dit valg for at have det bedre med det. Det finder du så ikke fra mig, da jeg personligt ikke forstår det. Nu håber jeg ikke at jeg fremstår som arrogant eller bedrevidende, for det er jeg på ingen måde, jeg glæder mig blot over at du ikke forstår det... Det er en god ting. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 21. Juni, 2020 MickeyM skrev, for 24 minutter siden: Nu håber jeg ikke at jeg fremstår som arrogant eller bedrevidende, for det er jeg på ingen måde, jeg glæder mig blot over at du ikke forstår det... Det er en god ting. Nej da, der skal mere til. Mit ønske var blot at trådstarter tænkte sig om en ekstra gang, for løgn og bedrag gavner ingen, uanset grunden, for der vil altid være en der sidder forsmået tilbage. Det er så min personlige holdning, efter jeg selv har prøvet at være på begge sider af den fine linje. At andre har en anden holdning er fint med mig, men jeg vil altid opfordre til at man tænker sig om en ekstra gang. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg