Hop til indhold

Storbarmet blondine

Featured Replies

Skrevet

Hej

jeg kan ikke finde noget på hende her. Nogle, der har besøgt hende?

https://annoncelight.dk/showad/269254

Skrevet

Kiki fra Sugardaters. God.

Skrevet
  • Author
Tatra skrev, for 1 minut siden:

Kiki fra Sugardaters. God.

Ok. Du har ikke lidt mere info?

Skrevet

Sydhavnen, høj pige, lidt stor i det, fin service med alt. Det er vel 1-1½ pr siden jeg besøgte hende, men kunne sagtens finde på det igen. Prøve at søge i sugardating-sektionen, der mener jeg er nogle beretninger.

Skrevet
TommyHansen skrev, Lige nu:

Patterne ser fine ud.

Det er de, og lækre, men ikke silikonefri...

Skrevet

Jeg har besøgt hende flere gange. Senest for en uges tid siden. 

Hun er rigtig sød og hvis man er til store bryster er det ikke noget  tosset sted at besøge. De har dog fået lidt assistance og hun er lidt blød i det. Altså ikke tyk men bare lidt brød i kanten. På den gode måde syntes jeg. 

Stedet er i sydhavnen. Parkering er lidt bøvlet der men det kan da lade sig gøre. 

Skrevet
tugwell skrev, Lige nu:

Hun er rigtig sød og hvis man er til store bryster er det ikke noget  tosset sted at besøge. De har dog fået lidt assistance og hun er lidt blød i det. Altså ikke tyk men bare lidt brød i kanten. På den gode måde syntes jeg. 

Stedet er i sydhavnen. Parkering er lidt bøvlet der men det kan da lade sig gøre. 

Har vi en alder på tøsen?

Skrevet
tugwell skrev, for 21 minutter siden:

Helt enig med dig:).

Alder, 30ish. Velholdt.

Skrevet

Ja det passer vist meget godt med Ca 30 år. Jeg har ikke fortrudt mine besøg hos hende. 

Skrevet
Bagfraforfra skrev, for 3 timer siden:

Hej

jeg kan ikke finde noget på hende her. Nogle, der har besøgt hende?

https://annoncelight.dk/showad/269254

@Bagfraforfra jeg har været sammen med hende + 10 gange. Synes hun er ‘skide’ sød. Undskyld sproget. Hun har store dejlige bryster, dog silli men dejlig bløde. Hun er nem at føre en samtale med, ikke noget æggeur der tikker eller telefon der bimler og bamler.  Der er ikke så mange dikkedare, hun vil gerne have pik og er vild med anal.

Kan kun give mine bedste anbefalinger herfra. Kan selvfølgelig kun tale på egne vegne men en af de sødeste piger jeg har mødt. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.