Hop til indhold
TV Louise

Trekant med transpige på 19 år

Recommended Posts

Hej med jer I frække mennesker

Jeg vil gerne arrangerer en trekant med 2 dejlige mennesker, der vil bolle en transpige på 19 år. Jeg får normalt besøg af fyre der kommer én ad gangen; så jeg vil gerne prøve at være sammen med flere på én gang. Hvis trekanten bliver en succes, så vil jeg måske arrangere noget med endnu flere. Jeg har mit eget sted i København. Det vil vare 1 time på fredag d. 19.06.2020 kl. 20:00. Skriv til mig for pris og hvis du har yderlige spørgsmål.

Knus Louise <3

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
6søgende skrev, for 8 timer siden:

jeg kunne være interesseret, hvis du finder en ny dato....

Hej frække. Det var mega frækt sidste gang, så det vil jeg helt sikkert gerne prøve igen. Jeg skal nok skrive til dig lige så snart jeg tilbyder en ny trekant. PS: Jeg er på ferie pt og er først tilbage den 10.07.2020. Knus Louise :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
6søgende skrev, for 7 timer siden:

Du er tilbage. Trekant?

Jep. Jeg er tilbage. Jeg har planer om en ny trekant i næste weekend. Skal bare lige finde det rigtige tidspunkt og jeg skriver til dig frække. Har også en anden der vil være med i trekanten nemlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...