Hop til indhold

Recommended Posts

Er netop hjemvendt efter endnu en fantastisk oplevelse hos Line C og kan kun sige det var endnu en fantastisk og hed oplevelse sammen med hende :) sider med det største smil og glæde i kroppen nu efterfølgende:)
Hun er bare den mest charmerende kvinde jeg har mødt, hun er sød, smilende og glad når man ser hende. Syntes ikke jeg behøver at fortælle om selve mødet men I stedet vil jeg sige den som ikke besøger hende snyder sig selv for en oplevelse ud over det sædvanlige og hun skal bare opleves for alt hos hende er bare i top ;)

Line  

Besøge Line igen, kan du godt regne med jeg skal :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var i forvejen ret tændt på et møde med Line C, og dine anmeldelser giver mig da bare endnu mere lyst. Alibier og vagttider har ikke passet endnu, men forhåbentligt kommer der en dag hvor det kan blive mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Line før og glæder mig til mit møde med hende i august. Line er meget nærværende og dejlig

Del dette indlæg


Link til indlæg
sarsar skrev, for 9 timer siden:

Er netop hjemvendt efter endnu en fantastisk oplevelse hos Line C og kan kun sige det var endnu en fantastisk og hed oplevelse sammen med hende :) sider med det største smil og glæde i kroppen nu efterfølgende:)
Hun er bare den mest charmerende kvinde jeg har mødt, hun er sød, smilende og glad når man ser hende. Syntes ikke jeg behøver at fortælle om selve mødet men I stedet vil jeg sige den som ikke besøger hende snyder sig selv for en oplevelse ud over det sædvanlige og hun skal bare opleves for alt hos hende er bare i top ;)

Line  

Besøge Line igen, kan du godt regne med jeg skal :wub:

Tak det er virkelig sødt skrevet og som sidst nød jeg det igen lige så meget :wub:

Og ser allerede frem til at se dig igen næste gang håber ikke varmen var for hård ved dig dog hjælper det en del vi har fået aircondition :D

Du skriver bare når du hsr tid og lyst til at se mig igen smukke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Line c skrev, for 1 time siden:

Tak det er virkelig sødt skrevet og som sidst nød jeg det igen lige så meget :wub:

Og ser allerede frem til at se dig igen næste gang håber ikke varmen var for hård ved dig dog hjælper det en del vi har fået aircondition :D

Du skriver bare når du hsr tid og lyst til at se mig igen smukke

Mener det skam, du er virkelig så fantastisk Line og er glad for du også nød det, kan man også mærke på dig :wub:

Ser virkelig også frem til at se dig igen, hihi det var ikke et problem, men når man har dejlig sex får man nemt varmen:)

Hihi så skal jeg gøre det igen i morgen smukke:rolleyes: ej spøg til side, skal nok snart få planlagt et besøg hos dig igen for kan ikke undvære dig og dit selskab så længe :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
sarsar skrev, for 7 minutter siden:

Mener det skam, du er virkelig så fantastisk Line og er glad for du også nød det, kan man også mærke på dig :wub:

Ser virkelig også frem til at se dig igen, hihi det var ikke et problem, men når man har dejlig sex får man nemt varmen:)

Hihi så skal jeg gøre det igen i morgen smukke:rolleyes: ej spøg til side, skal nok snart få planlagt et besøg hos dig igen for kan ikke undvære dig og dit selskab så længe :wub:

Du er så sød ved slet ikke hvad jeg skal skrive hehe :wub:

Men du er altid velkommen det ved du smukke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Line c skrev, for 7 timer siden:

Du er så sød ved slet ikke hvad jeg skal skrive hehe :wub:

Men du er altid velkommen det ved du smukke 

Hihi jeg er bare mig:)

Det ved jeg smukke og glæder mig til at være i dit selskab igen :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en så dejligt besøg hos dig i mandags Line, du er sgu bare så dejlig at det ikke kan beskrives. Tror det bliver rigtig dejligt og frækt :wub:

Redigeret af Keeper
Personlig info

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...