Liderligdrengen 1 Skrevet 17. Juni, 2020 Hej jeg efterlyser en melissa med naturlige store bryster nogle der kan hjælpe med st finde hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 17. Juni, 2020 Liderligdrengen skrev, for 23 minutter siden: Hej jeg efterlyser en melissa med naturlige store bryster nogle der kan hjælpe med st finde hende https://www.eroguide.dk/forum/announcement/8-skriv-pigens-navn-og-by-i-overskriften/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderligdrengen 1 Skrevet 17. Juni, 2020 Haran havde jeg vist det havde jeg skrevet det men jeg ved kun at hun hedder melissa og er brun hudfarve og naturlige store bryster har hun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2418 Skrevet 17. Juni, 2020 Liderligdrengen skrev, for 50 minutter siden: Haran havde jeg vist det havde jeg skrevet det men jeg ved kun at hun hedder melissa og er brun hudfarve og naturlige store bryster har hun men så kunne du jo have skrevet hendes navn. Hvis alle skrev "efterlyser" i overskriften, så ville vi miste overblikket. Det er ikke meget du ved om en person du efterlyser! Brun, Melissa, store bryster. Der kan jeg godt blive i tvivl om du har mødt hende. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderligdrengen 1 Skrevet 17. Juni, 2020 Hun hedder melissa 112 her inde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rolias 537 Skrevet 17. Juni, 2020 (edited) Liderligdrengen skrev, for 2 timer siden: Hej jeg efterlyser en melissa med naturlige store bryster nogle der kan hjælpe med st finde hende Melissa, er et meget brugt pige navn, så skriv lidt om hvor du har mødt hende højde, drøjde og hudfarve - jeg har mødt mindst 4 piger over de sidste 5-6 år med det navn (i flere farver) Redigeret 17. Juni, 2020 af Rolias Formuleringsfejl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg