Hop til indhold

Recommended Posts

Hej derude. Jeg søger en oplevelse som måske bliver svær da jeg aldrig har set den annonceret. Klamt måske?, tja men hvad skal jeg gøre ... får det ikke ud af hovedet. Søger en pæn Domina som kan/vil opfylde min fetish omkring snot (fra næse/hals, og spyt i større mængder (som i gag spyt) enten selv eller fra slavetøs, grne fra begge. Derudover er jeg helt "normal" og tænder på varme kvindefødder efter en lang dag, fugtige armhuler, urin, røv, Caviar (feeding, no mess.) Er der een derude der er "fucked" nok til at finde det interessant eller bare tage udfordringen op?

Ydmyge håbefulde tanker

Slave Tommy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej @TommySlave

Jeg har et par gange besøgt Kamille i Valby, og hun siger jo selv at der nærmest ikke er grænser for hvad hun vil gå med til at udsætte mig for. Lige meget hvor vilde fantasier jeg præsenterer hende for vil hun gerne være med på det, og har selv masser af gode ideer. Jeg tror dog ikke hun tager på vagt hvis hun er voldsomt forkølet, og hun foretrækker nok også at føle sig ren og velduftende, men det er jo ikke til at sige om hun kan overtales til at springe et bad over efter en anden sceance på en varm sommerdag. Det er planen at vi en af de næste gange skal lege med min tunge som hendes toiletpapir for og bag, og hun kan fortælle at der virkelig er mange måder der kan leges med scat. Jeg kan forestille mig at hun gerne vil "fodre" dig.

https://annoncelight.dk/showad/248142

Del dette indlæg


Link til indlæg
Master Chief skrev, for 2 timer siden:

Det nummer det står i hendes annonce er hendes eget eller Pure-passion?

Det er hendes eget. De kører ikke med teledame.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...