Hop til indhold
Hanshj

Behåring - Hot or Not

Recommended Posts

Hej Girls and Boys

Hvordan har i det med hår på fissen og ved pikken?

Det har sikkert som mange andre emner været diskuteret tidligere :-)

Skal den være helt glat, en trimmet stribe eller være fuldstændig uberørt?

Jeg har selv ikke meget hård på kroppen fra naturens side og jeg bliver tit spurgt om jeg barberer min ben. Ok det lyder lidt feminint ;-)  

Jeg synes en glat barberet mis er meget fræk og det har været min præference. Men jeg så en annonce med en dejlig pige som havde en naturlig behåring ved missen og under armene. 
Og det kan da godt være at det skal prøves. Hvis kemien er god og legen fræk, så kan det også være det er fuldstændigt ligegyldigt og man glemmer alt om det. Det virker meget naturligt og en urkraft. 

Jeg tænker dog at hår vil genere ved det franske. Der har jeg svært ved at forestille mig at hovedet er begravet i en ordentlig dusk. 

Hvad tænker I?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er så pænt med en trimmet trekant på venusbjerget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Jeg er mest til at manden er glat eller i det mindste trimmet dernede. 

Det gør det bare nemmere at give blowjobs:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs

Jeg  har  intet  imod  hår,  bare  pikken  ikke  er  begravet  i  hår.  Lidt  trimmet  synes  jeg  er  det  frækkeste  og  mest  maskuline. 

Jeg  har  dog  vænnet  mig  til  synet  af  en  glat  pik. 

Det  genere  ikke  mig  at  give  blowjob  heller  ikke  dybe  eller  rimming  til  en  mand  som  er  naturlig  behåret, bare  at  hygiejnen  er  i orden. 

Min  egen  frisure  veksler  lidt,  for  tiden  har  jeg  lidt  hår  på  skambenet 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er til både hår og glat.

Det er ikke det vigtigste, jeg nyder at slikke en med hår og en glat.

Visuelt så synes jeg at det naturlige look er frækkeste.

Selv er jeg glat på bollerne og på og omkring min ven.

God sommerdag til jer alle, om I er glatte, eller med en fræk kønsbehåring. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er intet som pubeshårenes lette, kildrende skraben mod håndfladen, når den søgende bevæger sig ned mod kløften igennem det tætte buskads. Følelsen, når fingrene finder kantbevoksningen med dens helt særlige struktur, er uovertruffen fræk, pirrende, ophidsende.... 

Fornøjelsen ved at finde og bearbejde skrænterne, så de åbner sig, og livets kilde springer og giver væde til den videre fremfærd: nemlig turen fra kløftens bund til højdepunktet. Kvindens reaktion, når den - forsigtigt i starten - undersøges og svulmer op, er den bedste gave en mand kan få.

Ohhh!  At begrave næsen i duften af helt frisk sved i en kvindes behårede armhule... Pirrende, sanseløst berusende begær vækker denne duft og bliver dermed en naturlig optakt til ovenstående.

Jeg vil have naturen genoprettet!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er klart til at missen skal være glat, måske med en lille stribe ovenover. Men det der "økologiske tandtråd" hos pigerne i form af en tæt bevokset mis behager mig bestemt ikke. 

Jeg er selv begyndt at fjerne min egen behåring - det har i øvrigt den side-effekt, at "pjorten" ser større ud - hvilket jeg (og pigerne) godt kan have glæde af :biggrin::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Svpe1970

Jeg synes det er rigtig frækt med en trimmet mis men gerne helt glat ‘forneden’. Men generelt set er jeg ligeglad. For mig handler sex ikke om glat eller ej men om den kemi der måtte være. Og selvfølgelig oprigtig lyst fra begge sider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hanshj skrev, for 10 timer siden:

Jeg tænker dog at hår vil genere ved det franske. Der har jeg svært ved at forestille mig at hovedet er begravet i en ordentlig dusk. 

Alt har sin egen charme og afveksling fryder, så gerne for mig

Svpe1970 skrev, for 29 minutter siden:

For mig handler sex ikke om glat eller ej men om den kemi der måtte være. Og selvfølgelig oprigtig lyst fra begge sider.

Svpe1970 kan udtrykke min holdning i en eneste kort sætning, tak

Mvh
Balshoi

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kommer altid lidt tandpasta på kvindes kønsbehåring. Så smager dufter ens ånde ikke af pis bagefter. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Visti-Vistisen skrev, for 50 minutter siden:

Jeg kommer altid lidt tandpasta på kvindes kønsbehåring. Så smager dufter ens ånde ikke af pis bagefter. :P

Jeg tænker at du nok kunne spare dig dine anstrengelser, hvis du valgte din sexpartner med lidt større omhu. Eller stillede lidt krav til deres hygiejne. Det kan selvfølgelig også være at du har et kink med at slikke uvaskede fisse. Og det er da også helt ok. :)

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Jeg tænker at du nok kunne spare dig dine anstrengelser, hvis du valgte din sexpartner med lidt større omhu. Eller stillede lidt krav til deres hygiejne. Det kan selvfølgelig også være at du har et kink med at slikke uvaskede fisse. Og det er da også helt ok. :)

Det bringer ungdommens minder om limonade der blev blandet op med billig øl til live. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ophidses vildt af en sort trekant. Hvis der ikke er nogen, ser jeg blot et barn. Kvindens kønsorganer er sjældent ret kønne, det er indpakningen, der gør det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare det er en dejlig fisse, må den for min skyld gerne være både glat eller behåret. Dog gerne studset eller trimmet. 
Syntes duften af kvinde betyder meget mere for mig. Og den er egentlig ikke så forskellig, om fissen er glat eller behåret. 
Dog kunne jeg godt nikke genkendende til, den beskrivelse om hånden ned i trusserne, søgende gennem pubeshårene, finde kløften, undersøge og mærke den vokse og blive fugtig. Det er en utrolig berigende og skøn oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Elsker fisse, med naturligt hår, trimmet eller glat...bare det er en fisse og den skal så sidde på en lækker fræk kvinde.

Selv er jeg naturligt behåret. Hvis jeg ændrede ved det ville Fru Timeren spørge ind til det, og hun er lige så skarp som Poirot, Holmes og Ms Marple tilsammen. En af mine venner (bøsse i øvrigt) har ellers anbefalet at barbere den helt glat, han siger, at blowjobs bliver bedre. (er det rigtigt?)

Venligst hairyscary OT

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Ingen specille refetencet. Ren og velplejet og med naturlig duft af kvinde

Så er jeg glad

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...