Hanshj 245 Skrevet 16. Juni, 2020 Hej Girls and Boys Hvordan har i det med hår på fissen og ved pikken? Det har sikkert som mange andre emner været diskuteret tidligere :-) Skal den være helt glat, en trimmet stribe eller være fuldstændig uberørt? Jeg har selv ikke meget hård på kroppen fra naturens side og jeg bliver tit spurgt om jeg barberer min ben. Ok det lyder lidt feminint Jeg synes en glat barberet mis er meget fræk og det har været min præference. Men jeg så en annonce med en dejlig pige som havde en naturlig behåring ved missen og under armene. Og det kan da godt være at det skal prøves. Hvis kemien er god og legen fræk, så kan det også være det er fuldstændigt ligegyldigt og man glemmer alt om det. Det virker meget naturligt og en urkraft. Jeg tænker dog at hår vil genere ved det franske. Der har jeg svært ved at forestille mig at hovedet er begravet i en ordentlig dusk. Hvad tænker I? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
udinaturen 983 Skrevet 16. Juni, 2020 Den skal være glat, eller have en tynd landingsstribe .. Jeg er personligt ikke til hår forneden .. Men hver sin smag og behag. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9928 Skrevet 16. Juni, 2020 Jeg synes det er så pænt med en trimmet trekant på venusbjerget. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 365 Skrevet 16. Juni, 2020 Jeg er absolut mest til en helt naturlig behåret mis - og gerne en stor tæt dusk! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 16. Juni, 2020 Jeg er mest til at manden er glat eller i det mindste trimmet dernede. Det gør det bare nemmere at give blowjobs:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trust-me 104 Skrevet 17. Juni, 2020 Hmmm er der hår så kan jeg simpelthen ikke, og har heller ikke selv noget, så for mig er det et totalt no go. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gh0st 919 Skrevet 17. Juni, 2020 Trimmet ! Enten en stribe eller lille trekant Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. Juni, 2020 Jeg har intet imod hår, bare pikken ikke er begravet i hår. Lidt trimmet synes jeg er det frækkeste og mest maskuline. Jeg har dog vænnet mig til synet af en glat pik. Det genere ikke mig at give blowjob heller ikke dybe eller rimming til en mand som er naturlig behåret, bare at hygiejnen er i orden. Min egen frisure veksler lidt, for tiden har jeg lidt hår på skambenet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KnudSan 1886 Skrevet 17. Juni, 2020 Jeg er til både hår og glat. Det er ikke det vigtigste, jeg nyder at slikke en med hår og en glat. Visuelt så synes jeg at det naturlige look er frækkeste. Selv er jeg glat på bollerne og på og omkring min ven. God sommerdag til jer alle, om I er glatte, eller med en fræk kønsbehåring. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
oros 512 Skrevet 17. Juni, 2020 Der er intet som pubeshårenes lette, kildrende skraben mod håndfladen, når den søgende bevæger sig ned mod kløften igennem det tætte buskads. Følelsen, når fingrene finder kantbevoksningen med dens helt særlige struktur, er uovertruffen fræk, pirrende, ophidsende.... Fornøjelsen ved at finde og bearbejde skrænterne, så de åbner sig, og livets kilde springer og giver væde til den videre fremfærd: nemlig turen fra kløftens bund til højdepunktet. Kvindens reaktion, når den - forsigtigt i starten - undersøges og svulmer op, er den bedste gave en mand kan få. Ohhh! At begrave næsen i duften af helt frisk sved i en kvindes behårede armhule... Pirrende, sanseløst berusende begær vækker denne duft og bliver dermed en naturlig optakt til ovenstående. Jeg vil have naturen genoprettet! 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridefyr 106 Skrevet 17. Juni, 2020 Jeg er klart til at missen skal være glat, måske med en lille stribe ovenover. Men det der "økologiske tandtråd" hos pigerne i form af en tæt bevokset mis behager mig bestemt ikke. Jeg er selv begyndt at fjerne min egen behåring - det har i øvrigt den side-effekt, at "pjorten" ser større ud - hvilket jeg (og pigerne) godt kan have glæde af 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 17. Juni, 2020 Glat definitivt Men hver sin smag 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sir_Cumalotforfun 65 Skrevet 17. Juni, 2020 Fissen skal være helt glat, eller kun en lille smule veltrimmet hår for oven. Selv barberer jeg bollerne og omkring, henover trimmer jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Svpe1970 Skrevet 17. Juni, 2020 Jeg synes det er rigtig frækt med en trimmet mis men gerne helt glat ‘forneden’. Men generelt set er jeg ligeglad. For mig handler sex ikke om glat eller ej men om den kemi der måtte være. Og selvfølgelig oprigtig lyst fra begge sider. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Balshoi 859 Skrevet 17. Juni, 2020 Hanshj skrev, for 10 timer siden: Jeg tænker dog at hår vil genere ved det franske. Der har jeg svært ved at forestille mig at hovedet er begravet i en ordentlig dusk. Alt har sin egen charme og afveksling fryder, så gerne for mig Svpe1970 skrev, for 29 minutter siden: For mig handler sex ikke om glat eller ej men om den kemi der måtte være. Og selvfølgelig oprigtig lyst fra begge sider. Svpe1970 kan udtrykke min holdning i en eneste kort sætning, tak Mvh Balshoi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 17. Juni, 2020 Jeg kommer altid lidt tandpasta på kvindes kønsbehåring. Så smager dufter ens ånde ikke af pis bagefter. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lady C Skrevet 17. Juni, 2020 (edited) Visti-Vistisen skrev, for 50 minutter siden: Jeg kommer altid lidt tandpasta på kvindes kønsbehåring. Så smager dufter ens ånde ikke af pis bagefter. Jeg tænker at du nok kunne spare dig dine anstrengelser, hvis du valgte din sexpartner med lidt større omhu. Eller stillede lidt krav til deres hygiejne. Det kan selvfølgelig også være at du har et kink med at slikke uvaskede fisse. Og det er da også helt ok. Redigeret 17. Juni, 2020 af Lady C Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 17. Juni, 2020 Lady C skrev, 1 time siden: Jeg tænker at du nok kunne spare dig dine anstrengelser, hvis du valgte din sexpartner med lidt større omhu. Eller stillede lidt krav til deres hygiejne. Det kan selvfølgelig også være at du har et kink med at slikke uvaskede fisse. Og det er da også helt ok. Det bringer ungdommens minder om limonade der blev blandet op med billig øl til live. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stenbukken23 3 Skrevet 17. Juni, 2020 Begge helt glat, så man kan mærke den varme stearin Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Watanabe 283 Skrevet 17. Juni, 2020 Ophidses vildt af en sort trekant. Hvis der ikke er nogen, ser jeg blot et barn. Kvindens kønsorganer er sjældent ret kønne, det er indpakningen, der gør det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 17. Juni, 2020 Bare det er en dejlig fisse, må den for min skyld gerne være både glat eller behåret. Dog gerne studset eller trimmet. Syntes duften af kvinde betyder meget mere for mig. Og den er egentlig ikke så forskellig, om fissen er glat eller behåret. Dog kunne jeg godt nikke genkendende til, den beskrivelse om hånden ned i trusserne, søgende gennem pubeshårene, finde kløften, undersøge og mærke den vokse og blive fugtig. Det er en utrolig berigende og skøn oplevelse. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
deralte 2240 Skrevet 20. Juni, 2020 Helt glat. helt ny barberet eller endnu bedre helt ny epileret. Så bliver det ikke bedre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 26. Juni, 2020 Elsker fisse, med naturligt hår, trimmet eller glat...bare det er en fisse og den skal så sidde på en lækker fræk kvinde. Selv er jeg naturligt behåret. Hvis jeg ændrede ved det ville Fru Timeren spørge ind til det, og hun er lige så skarp som Poirot, Holmes og Ms Marple tilsammen. En af mine venner (bøsse i øvrigt) har ellers anbefalet at barbere den helt glat, han siger, at blowjobs bliver bedre. (er det rigtigt?) Venligst hairyscary OT 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Thaimig Skrevet 26. Juni, 2020 Kvinden fuld behåret, manden glat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Misjo1 Skrevet 27. Juni, 2020 Ingen specille refetencet. Ren og velplejet og med naturlig duft af kvinde Så er jeg glad Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg