Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Buddingepigerne har introduceret et nyt begreb: Supersize. En ny, charmerende betegnelse for BBW? Minder mig om McDonald's supersize menuer.

Nadja er netop en Big, Beautiful Women (det udtryk kan jeg godt li'). Dejlig fyldig økologisk barm, noget Michelinmand på maven, når benene kommer i vejret og en mindre hængemave. Lige som jeg kan lide det - ikke ulækker fed, men rund, varm og blød. Der er nogle kropsdekorationer, men de er ikke distraherende. Beskrivelse og fotos på website er retvisende.

Hun er også sød, nem at snakke med og samarbejdsvilig - uden at give det hele væk. Ikke en finger at sætte på den personlige hygiejne og omgivelserne er den udmærkede Buddinge kvalitet. Hyggede mig også med Golden Shower, gode badefaciliteter, omend et defekt brusehoved udløste en del kaos.

Nadja er en af de piger, jeg gerne ville holde for mig selv - men hun fortjener et par ord her.

God søndag

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.