JonDo 575 Skrevet 16. Juni, 2020 Hey de hr. og drenge jeg var lige forbi Mercedes i går. efter at havde læst meget godt om hinde her inde. Min oplevelse var ikke helt så god hun skrive at hun er 25 det har hun også været få 5-8 år side MEN hun har stadig en helt fantastisk krop de vi var færdig stod hun lige for and mig mens jeg skulle binde min sko det var godt nok svært at holde fokus, så selv om jeg tror hun er 30+ har hun virklig en sex op i min optik en flok krop med dejlig natur bryster “tror jeg” nå men hvor var det så en dårlig/kedelig oplevelse hinde kys var der ikke meget tunge eller lyst i sex meget af det samme hun prøvet alle trikes for at få mig til at komme hurtig, dog uden held. Det var ingen lyd fra hine eller meget ande og dog hun gav faktisk en rat god ride tur noget jeg sjælden ser hos GP. Så det skal hun havde det var også et ok BJ. Om det var kemi eller fordi hun bode på hotel med tynde være og havd en dårlig dag hved jeg ikke. Men det svære komme jeg ikke igen øv øv sq en super krop. god somme der ude! ps. Hilse den ordblind der bar gæren vil dele sine oplevelse. 11 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest stantheman Skrevet 16. Juni, 2020 Tak for en god anmeldelse. Hun ser rigtig sød ud på billederne, men på baggrund af din beskrivelse vil jeg nok finde en anden at besøge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Manny 1 Skrevet 16. Juni, 2020 Hun ser smuk ud. Ser jeg rigtigt på det ene billede, at hun har nogle dejligt bløde læber forneden? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ballsy 678 Skrevet 16. Juni, 2020 Jeg havde præcis samme oplevelse, dengang jeg var der - flot men distanceret... 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 981 Skrevet 16. Juni, 2020 jeg må desværre også stemme koret af Mercedes der er kedelig, ikke leverer god service - men fuck en dejlig krop og fantastiske bryster - 1 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cobham 1551 Skrevet 17. Juni, 2020 Hej @JonDo Tak for anmeldelsen. Så fedt at du giver den gas her på EG. Mere af det. Jeg har et enkelt spørgsmål på baggrund af din oplevelse med Mercedes: Bestilte du grundpakken eller hendes udvidede GFE-pakke? Kære @Ballsy og @Vildsvinet Egentlig bare samme spørgsmål: var det basispakken eller betalte I ekstra for GFE-pakken, da I var sammen med hende? Jeres Cobham 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vildsvinet 981 Skrevet 17. Juni, 2020 cobham skrev, 1 time siden: Hej @JonDo Tak for anmeldelsen. Så fedt at du giver den gas her på EG. Mere af det. Jeg har et enkelt spørgsmål på baggrund af din oplevelse med Mercedes: Bestilte du grundpakken eller hendes udvidede GFE-pakke? Kære @Ballsy og @Vildsvinet Egentlig bare samme spørgsmål: var det basispakken eller betalte I ekstra for GFE-pakken, da I var sammen med hende? Jeres Cobham Det var basis pakken plus 200 for kys som jeg husker det tænker du/håber du at Mercedes giver god service ved GFE pakken og ikke ved standard pakken ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JonDo 575 Skrevet 19. Juni, 2020 cobham skrev, den 17.6.2020 at 10:32: Bestilte du grundpakken eller hendes udvidede GFE-pakke? Cobham Hey Cobham. først og fremmes tak. ja jeg tog 30 min hele GFE pakke. jeg syntes alle bilder af hinde er helt klart hinde men der er nok +5 år gamle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 19. Juni, 2020 "jeg syntes alle bilder af hinde er helt klart hinde men der er nok +5 år gamle. " kender du synoptik ? ... prøv besøg dem , de hjælper når synet trænger . hun har ikke engang været i gamet i så mange år . og nej , de er måske par år . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ballsy 678 Skrevet 1. Juli, 2020 Softcore: ingen grund til at kommentere stavning, hellere ordblind end tonedøv ;) Cobham: det var helt almindelig uden gfe - er hun varm og kærlig ved gfe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dkm 412 Skrevet 1. Juli, 2020 JonDo skrev, den 16.6.2020 at 12:51: Hilse den ordblind der bar gæren vil dele sine oplevelse. FEDT at du bare skriver, fortsæt, vi er mange der er glade for det, og læser hvad du mener. håber andre der har problemer med det, bare kan hoppe videre, og lade os andre glæde os over flere brugere der giver anmeldelser. tak, JonDo !! men nu var det ikke det emne der skulle debateres her. Mercedes er flot, men ikke altid helt oplagt. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Softcore 463 Skrevet 6. Juli, 2020 Ballsy skrev, den 1.7.2020 at 19:08: Softcore: ingen grund til at kommentere stavning, hellere ordblind end tonedøv Cobham: det var helt almindelig uden gfe - er hun varm og kærlig ved gfe? hej Ballsy , tror du misforstår mit indlæg .:)) kunne aldrig finde på at kommenterer på hvordan folk staver eller formulere sig . det var en ren hentydning til han mener hendes billeder var gamle . :)) /Soft Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ballsy 678 Skrevet 7. Juli, 2020 Ah så er det mig der undskylder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg