Hop til indhold

Catalina ts eller sylvia

Featured Replies

Skrevet

Ja har prøvet begge og de er virkelig ringe - den ene hed Sonja og har scoret rene 1-stjerne anmeldelser på wiki - jeg ville anbefale at du lægger dine penge et andet sted.

Skrevet
  • Author
kenderen skrev, for 1 time siden:

Ja har prøvet begge og de er virkelig ringe - den ene hed Sonja og har scoret rene 1-stjerne anmeldelser på wiki - jeg ville anbefale at du lægger dine penge et andet sted.

Mange tak. Jeg går videre. Har ikke besøgt sonja, men kan huske de dårlige anmeldelser. Jeg går altid ud om profiler, som skifter navn.

Skrevet
kenderen skrev, den 16.6.2020 at 11:13:

Hi, i just want to let You know that, Sonja And Catalina, they are two different person not the same. 

Skrevet
James123 skrev, for 6 timer siden:

Hi, i just want to let You know that, Sonja And Catalina, they are two different person not the same. 

Sylvia and Sonja is the same person :-) all three are equally bad and not worth a visit.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.