steve 116 Skrevet 16. Juni, 2020 Hej er der nogen der har besøgt denne kvinde og kan fortælle lidt om hende og oplevelsen samt hendes priser nu hun ikke oplyser dem? https://annoncelight.dk/showad/287591 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 16. Juni, 2020 Jeg har besøgt hende flere gange.. Hendes krop er for vild og hun yder en god service. Så hos hende skal du ikke være nervøs for om du spilder dine penge 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tingel 74 Skrevet 16. Juni, 2020 Jeg har besøgt hende én gang. Man kan kalde det kemi, man kan kalde det en dårlig dag. Jeg synes ikke det var pengene værd. Kroppen er fin, men jeg måtte ikke tage hende bagfra, ingen 69 eller lignende. Det skyldtes at hun havde ondt i ryggen, sagde hun. Undskyld mig, men burde man så ikke blive hjemme? det er dejligt hvis andre har et andet indtryk, men jeg kommer ikke igen. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 16. Juni, 2020 Det var lidt en forskel i oplevelse i havde haft jer Så underligt nok eller er det bare kemien? Hvad var hendes priser og er blow uden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 16. Juni, 2020 Tingel skrev, for 3 timer siden: Jeg har besøgt hende én gang. Man kan kalde det kemi, man kan kalde det en dårlig dag. Jeg synes ikke det var pengene værd. Kroppen er fin, men jeg måtte ikke tage hende bagfra, ingen 69 eller lignende. Det skyldtes at hun havde ondt i ryggen, sagde hun. Undskyld mig, men burde man så ikke blive hjemme? det er dejligt hvis andre har et andet indtryk, men jeg kommer ikke igen. Enig, så bliv hjemme istedet for at komme med undskyldninger, der er trods alt folk der sparer op længe for at få råd til at besøge en gp - så skal oplevelsen sgu også matche prisen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kloster 18 Skrevet 16. Juni, 2020 steve skrev, for 6 timer siden: Det var lidt en forskel i oplevelse i havde haft jer Så underligt nok eller er det bare kemien? Hvad var hendes priser og er blow uden? af hvad jeg ved rør hun ikke en pik uden kondom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
steve 116 Skrevet 20. Juni, 2020 kloster skrev, den 16.6.2020 at 21:14: af hvad jeg ved rør hun ikke en pik uden kondom Okay og priserne? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kloster 18 Skrevet 20. Juni, 2020 steve skrev, for 12 timer siden: Okay og priserne? dem kender jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Antoninus Skrevet 20. Juni, 2020 Jeg mener det er omkring 2000,- 30 min. og 2500,- 45 min. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg