Hop til indhold

Recommended Posts

Skal til slagelse og arbejde torsdag, så ville lige få 1 times massage inden jeg vender næsen hjem igen.

Hvilken kan anbefales, ved der er Thai Smile, Tantip og Reyna / Naan.

Har besøgt Naan for langt tid siden, da hun var hos Thai smile for godt 1½ år siden, ellers har jeg ikke fået massage i Slagelse siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Røg alligevel den vej i går i på vej hjem fra Slagelse, så kiggede lige ind hos Tantip på Løvegade til 1 times massage.
Der var 3 ældre Thaidamer i butikken, den yngste som var midt 40érne tog over, så ikke lige det man forventer udfra de billeder de bruger på EG og AL

Virkede som om hun var total fraværende hele den time, og bare kiggede på uret hele tiden, så da spørgsmål om HJ kom, var det ikke svært at svare nej tak.

Bliver ikke et sted jeg lægger et nyt besøg i den kommende fremtid, ærgerligt jeg ikke lige kørte de 500m og besøgte Thai Smile i stedet for.

Massagen var i det mindste hæderlig, men alligevel ikke det værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, den 27.6.2020 at 11:48:

Røg alligevel den vej i går i på vej hjem fra Slagelse, så kiggede lige ind hos Tantip på Løvegade til 1 times massage.
Der var 3 ældre Thaidamer i butikken, den yngste som var midt 40érne tog over, så ikke lige det man forventer udfra de billeder de bruger på EG og AL

Virkede som om hun var total fraværende hele den time, og bare kiggede på uret hele tiden, så da spørgsmål om HJ kom, var det ikke svært at svare nej tak.

Bliver ikke et sted jeg lægger et nyt besøg i den kommende fremtid, ærgerligt jeg ikke lige kørte de 500m og besøgte Thai Smile i stedet for.

Massagen var i det mindste hæderlig, men alligevel ikke det værd.

Nåede du tidligere at besøge thai smile?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slagelse 2 skrev, den 15.6.2020 at 21:55:

Bibi hos Thai Smile kan klart anbefales

Ja, så røg turen alligevel forbi slagelse i dag, da arbejdsdagen alligevel sluttede i Slagelse 1 time tidligere i dag, fik jeg lige fat i Bibi på telefonen.

Det var jo en helt anden oplevelse end hos den i forrige uge.

En lille kraftfuld pige der kan massere godt i bund, så tak for den Heads up Slagelse 2, bliver helt sikkert et af mine faste steder fremover.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...