jenslillemandhansenv2 881 Skrevet 15. Juni, 2020 Har besøg af min søn og svigerdatter. De dejligste mennesker i hele verden. (og nej end ikke i kanten af min lilletå negl kunne de finde de lyster) Problem, hun bruger en parfume som jeg genkender fra besøg i La Vita, (tysk sex club). Jeg er på kanten af sindsyge!!!! God aften til alle. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Din Emma 786 Skrevet 15. Juni, 2020 Smør en kraftig parfume eller lign under næsen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4207 Skrevet 15. Juni, 2020 BBW Emma skrev, for 1 minut siden: Smør en kraftig parfume eller lign under næsen eller lidt tigerbalsam, det skulle gøre at du ret hurtigt kommer på andre tanker,,, 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 15. Juni, 2020 Kan du ikke bilde hende ind at du ikke kan tåle parfumen. At det giver nogle voldsomme bivirkninger, som du kæmper med hele natten for at komme af med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Coco Darling 798 Skrevet 15. Juni, 2020 Giv hinde, en ny dyrt parfume hun drømmer om at få. Og sig den hun har mindre dig om din X eller en anden du ikke Kan lide 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg