Løjtnanten 7 Skrevet 14. Juni, 2020 Godaften Jeg har søgt lidt med lys og lygte efter en lysten kvinde som mestrer det at kunne tage en god (lidt over gennemsnittet) pik til roden og som samtidig tænder på og nyder at blive mundkneppet. Jeg har et par gange før i tiden forsøgt mig men endnu ikke fundet en som rent faktisk mestrer at komme helt i bund. Kender vi nogen der ikke bare tilbyder, men rent faktisk kan? Gerne Aarhus og sydover.. ellers har jeg ikke de store præferencer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 14. Juni, 2020 Jeg ved ikke om du er gammel nok eller om det er i den rette del af Jylland, men har du kigget nærmere på @Nemtøs? Efter de anmeldelser der er skrevet om hende, så skulle hun ikke bare mestre det, men virkelig nyde at blive facefucket dybt ned i halsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
madspp 0 Skrevet 14. Juni, 2020 Er lige med på en lytter her.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 15. Juni, 2020 madspp skrev, for 6 timer siden: Er lige med på en lytter her.. Det behøver du såmænd ikke at informere os andre om. Du kan bare klikke på knappen "følg dette" 7 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 15. Juni, 2020 (edited) Løjtnanten skrev, for 12 timer siden: Godaften Jeg har søgt lidt med lys og lygte efter en lysten kvinde som mestrer det at kunne tage en god (lidt over gennemsnittet) pik til roden og som samtidig tænder på og nyder at blive mundkneppet. Jeg har et par gange før i tiden forsøgt mig men endnu ikke fundet en som rent faktisk mestrer at komme helt i bund. Kender vi nogen der ikke bare tilbyder, men rent faktisk kan? Gerne Aarhus og sydover.. ellers har jeg ikke de store præferencer. Kan se du i et indlæg 27. august sidste år, var under Nemtøs' nedre aldersgrænse, men @Frodige Jeanette er da et bud, hvilket hun også skrev til dig dengang. Om i så passer geografisk sammen, ved jeg ikke. Redigeret 15. Juni, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterX Skrevet 15. Juni, 2020 Vælg da Jyske Line. Det er en lækker pige med en veldrejet krop Link til ældre annonce, men hun er stadig aktiv. https://annoncelight.dk/showad/281417 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 23. Juli, 2020 Pophair skrev, den 15.6.2020 at 12:03: Kan se du i et indlæg 27. august sidste år, var under Nemtøs' nedre aldersgrænse, men @Frodige Jeanette er da et bud, hvilket hun også skrev til dig dengang. Om i så passer geografisk sammen, ved jeg ikke. Mig... jeg er vild med at sutte og slikke og også Gerne både længe og dybt... Men jeg er desværre ikke Lige det bedste bud på en mund-kneppe-dronning... Så der tror jeg du husker eller linker forkert... er 100% sikker på jeg ikke har budt ind på den... hi hi... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 23. Juli, 2020 Frodige Jeanette skrev, for 4 timer siden: Mig... jeg er vild med at sutte og slikke og også Gerne både længe og dybt... Men jeg er desværre ikke Lige det bedste bud på en mund-kneppe-dronning... Så der tror jeg du husker eller linker forkert... er 100% sikker på jeg ikke har budt ind på den... hi hi... Hehe, sorry, har vist sat forkert navn på. Det er Frodige Ida Løjtnanten skrev, den 27.8.2019 at 11:09: Tusind tak for de gode bud. Er Natasja stadig aktiv? Kan se hendes annonce ikke har været opdateret i noget tid. Falder desværre for Nemtøs’ nedre aldersgrænse, så det bliver nok Ida næste gang hun kigger lidt syd på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 23. Juli, 2020 Pophair skrev, for 5 timer siden: Hehe, sorry, har vist sat forkert navn på. Det er Frodige Ida Løjtnanten skrev, den 27.8.2019 at 11:09: Tusind tak for de gode bud. Er Natasja stadig aktiv? Kan se hendes annonce ikke har været opdateret i noget tid. Falder desværre for Nemtøs’ nedre aldersgrænse, så det bliver nok Ida næste gang hun kigger lidt syd på. Jo jeg deepthroat og gør det med stor lyst MEN kun så længe jeg styre det. Så ingen mundknepperi her. Men tak for henvisningen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skivemd 326 Skrevet 26. Juli, 2020 Løjtnanten skrev, den 14.6.2020 at 23:31: Godaften Jeg har søgt lidt med lys og lygte efter en lysten kvinde som mestrer det at kunne tage en god (lidt over gennemsnittet) pik til roden og som samtidig tænder på og nyder at blive mundkneppet. Jeg har et par gange før i tiden forsøgt mig men endnu ikke fundet en som rent faktisk mestrer at komme helt i bund. Kender vi nogen der ikke bare tilbyder, men rent faktisk kan? Gerne Aarhus og sydover.. ellers har jeg ikke de store præferencer. Hva så Hr. Løjtnant, Fandt du noget godt? Emnet har været oppe flere gange. Du kan via min profil finde anmeldelser af piger som tilbyder noget af det du søger. Ellers så nap en tur til KBH. Dejligt stort udbud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg