mrbeen 38 Skrevet 14. Juni, 2020 Hyggehejsa... Er der nogen som har besøgt: https://annoncelight.dk/showad/297642 Og som vil fortælle lidt om oplevelsen ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kubrick 990 Skrevet 14. Juni, 2020 Erotisk buttet....? 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 365 Skrevet 15. Juni, 2020 Har haft kontakt med hende. Droppede det igen. Hun var total useriøs. Først var det hele OK - men ved lidt kryds tjek så var det pludselig HELT andre priser pga tillæg på det meste - og andet kunne slet ikke lade sig gøre. Kan bestemt ikke anbefale - og må advare dig 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter den store 31 Skrevet 3. Januar, 2021 Hun er total useriøs prøvede op til jul at få en aftale i stand Hun endte med at svine mig til på det groveste Kaldte mig useriøs og spild af tid Hun er flink i starten men ondskaben ligger under overfladen Så kommer de grimme gloser Hold jer væk fra den gade luder 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeen 38 Skrevet 6. Januar, 2021 Jeg må give Dig fuldstændig ret !!! Hun er da totalt useriøs. Og når man spørger ind til ydelser og priser, bliver hun grov og uforskammet. Hun kan vist ligeså godt "lukke butikken" 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter den store 31 Skrevet 13. Januar, 2021 mrbeen skrev, den 6.1.2021 at 08:39: Jeg må give Dig fuldstændig ret !!! Hun er da totalt useriøs. Og når man spørger ind til ydelser og priser, bliver hun grov og uforskammet. Hun kan vist ligeså godt "lukke butikken" Lige præcis Hun skifter på et sekund fat være imødekommende til at te sig som en havneluder 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bicycle Repairman Skrevet 13. Januar, 2021 Anal Signe lyder som lidt et "Røvhul"! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fraekmand40 79 Skrevet 13. Januar, 2021 Er det hende der stammer lidt når hun snakker, hvis det er hende så har jeg mødt hende i Frederiksværk , ud fra billederne ligner det hende. hun er et kedeligt knald ikke så meget indlevelse i det hun laver , og snakker som et vandfald, jeg kommer ikke igen. fraekmand 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mrbeen 38 Skrevet 13. Januar, 2021 Ved ikke om hun stammer, har kun skrevet med hende... Hun er ikke i Fr.værk mere, men er flyttet til Holbæk, og for min skyld kan hun bare blive der. Med den atitude kan hun næppe ha ret mange besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter den store 31 Skrevet 23. Januar, 2021 Er der nogen der har besøgt hende j Holbæk? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
average joe 261 Skrevet 23. Januar, 2021 Kubrick skrev, den 14.6.2020 at 22:11: Erotisk buttet....? Hun burde være ejendomsmægler med den beskrivelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Peter den store 31 Skrevet 23. Januar, 2021 average joe skrev, for 7 timer siden: Hun burde være ejendomsmægler med den beskrivelse Tror bare hun er røvsyg Lad hende opdage det selv med den opførsel hun ligger for dagen Hun skifter på et tusindedel sekund og blir en havne luder sådan knips Gider ikke sådan en Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg