Hop til indhold
GLstodder

Emma - på vej til Odense

Recommended Posts

På en adresse tæt på midtbyen i Aalborg arbejder der en ret dejlig lyshåret østeuropæisk dame https://annoncelight.dk/showad/249145 som flere gange har fået positive anmeldelser her på siden - og hendes annonce på Annoncelight har ægte billeder. 

Jeg fik opklaret at Emma opholdt sig på samme adresse, og ifølge billederne i hendes annonce på Annoncelight er hun en lille mørkhåret tjekkisk nipsgenstand, så jeg besluttede et besøg. Det viste sig desværre at billederne denne gang var falske - Emma er i virkeligheden en 25 - 27 årig kvinde fra Prag, som omtrent er på vej op i “Big Mamma” størrelse, eller ihvertfald noget der ligner. Men hun talte godt engelsk, og jeg opfattede hende som rigtig sød, så jeg nænnede ikke at brokke mig over at hun havde snydt mig med falske billeder. Da jeg selv var ung, rejste jeg også udenlands for at få fat på nogle penge - jeg arbejdede dog i en anden branche. Der skal nok være nogen som er interesseret i at besøge en sød dame som er “lidt godt i stand” som det hedder her i nordjylland, men allerede mandag rejser hun til odense, og så mon ikke også der er nogle fynboer som er interesserede i at “arbejde under store forhold” - det håber jeg.

https://annoncelight.dk/showad/297245 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for denne Heads Up ;) 

lad os håbe på nogle retvisende billeder når hun ankommer. 
de der var, er pillet ned nu :) 

 

edit: min fejl. Der var to forskellige links ;)

Redigeret af NysgerrigePeter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...