Æ´Synderjyde 810 Skrevet 13. Juni, 2020 Krisen kradser hos bilforhandlerne lige nu. Der er rigtig gode tilbud at hente lige nu. Jeg har en mindre flåde på leasing kontrakter, der løbende løber ud i første halvår hvert år og hver 3. år. Har netop udskiftet min egen og konens bil. Fik et hav af ekstraudstyr uden beregning, plus 6 måneders leasingafgift som bonus. Det er to forskellige bilmærker og jeg lod skinne igennem, at jeg måske overvejede at skifte mærke. Så kan det godt være de gode tilbud blev fundet frem. Skal også have 4 firmabiler skiftet her over den kommende måned. Spændende at se, om biler i normal segmentet er ligeså attraktive at skifte. Ellers må der skiftes bilmærke. Kunne høre hos den ene forhandler, at hvis man ville købe i stedet for at lease, så var der også rigtig store besparelser at hente. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dylmer 121 Skrevet 13. Juni, 2020 Jamen jeg står netop over for at skulle have fat i en leasingbil til min søn. Han skal bruge den senest 1. august. Det ville da være dejligt, hvis du evt. kunne sætte lidt navne på nogen af de steder, som du har ekstraordinær gode erfaringer med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 810 Skrevet 13. Juni, 2020 Dylmer skrev, for 18 minutter siden: Jamen jeg står netop over for at skulle have fat i en leasingbil til min søn. Han skal bruge den senest 1. august. Det ville da være dejligt, hvis du evt. kunne sætte lidt navne på nogen af de steder, som du har ekstraordinær gode erfaringer med. Jeg har leaset en Audi og konebilen er en BMW, og hos BMW havde de flere mærker i huset. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
love64$ 71 Skrevet 14. Juni, 2020 Må man være så fræk og spørge hvor du har handlet bil henne af. Svar i pb er ok hvis du ikke vil skrive det her. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg