Hop til indhold
Æ´Synderjyde

Gode tilbud på både køb og leasing af biler lige nu

Recommended Posts

Krisen kradser hos bilforhandlerne lige nu. Der er rigtig gode tilbud at hente lige nu. 
Jeg har en mindre flåde på leasing kontrakter, der løbende løber ud i første halvår hvert år og hver 3. år. Har netop udskiftet min egen og konens bil. Fik et hav af ekstraudstyr uden beregning, plus 6 måneders leasingafgift som bonus. Det er to forskellige bilmærker og jeg lod skinne igennem, at jeg måske overvejede at skifte mærke. Så kan det godt være de gode tilbud blev fundet frem. 
Skal også have 4 firmabiler skiftet her over den kommende måned. Spændende at se, om biler i normal segmentet er ligeså attraktive at skifte. Ellers må der skiftes bilmærke. 

Kunne høre hos den ene forhandler, at hvis man ville købe i stedet for at lease, så var der også rigtig store besparelser at hente. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jamen jeg står netop over for at skulle have fat i en leasingbil til min søn. Han skal bruge den senest 1. august. Det ville da være dejligt, hvis du evt. kunne sætte lidt navne på nogen af de steder, som du har ekstraordinær gode erfaringer med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Dylmer skrev, for 18 minutter siden:

Jamen jeg står netop over for at skulle have fat i en leasingbil til min søn. Han skal bruge den senest 1. august. Det ville da være dejligt, hvis du evt. kunne sætte lidt navne på nogen af de steder, som du har ekstraordinær gode erfaringer med.

Jeg har leaset en Audi og konebilen er en BMW, og hos BMW havde de flere mærker i huset. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...