Hop til indhold
Smiley1987

Hvad gør i andre?(Fyn/Odense/Svendborg)

Recommended Posts

Hey! Hvad gør i andre Der ikke kan ta en GP med hjem? Syntes det er lidt voldsomt et leje et Hotelværelse for en hel dag/nat Ohvis det kun skal bruges 1-2 timer om eftermiddagen:-)

svendborg/Odense området:-)

Redigeret af Smiley1987

Del dette indlæg


Link til indlæg
Smiley1987 skrev, for 2 timer siden:

Hey! Hvad gør i andre Der ikke kan ta en GP med hjem? Syntes det er lidt voldsomt et leje et Hotelværelse for en hel dag/nat Ohvis det kun skal bruges 1-2 timer om eftermiddagen:-)

svendborg/Odense området:-)

Tror de fleste andre der ikke kan tage en med hjem finder en som har sit eget sted eller som er på klinik:biggrin:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tag da på en god klinik - det er nemt og skide hyggeligt hvis man er genganger :-)

Så hilser man på tlf damen , får en lille sludder og en kop kaffe og glæder sig til den skønne favorit pige  kommer ind.

Og vupti er der 2x jackpot - whats not to like ?

Det er da det jeg selv skal i morgen tidlig og jeg glæder mig hver gang som en 5 årig  til en brandbil i julegave :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, men syntes ikke rigtig der er klinikker her på Fyn:-) jo med udlandske piger! 

og mange af de attraktiv danske piger køre kun ud!(Som jeg syntes er attraktiv) Og har beslutte mig for det skal være dansk:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også til danske piger af mange årsager. Jeg ville taget toget til København hvis det er en mulighed - her er i hvert fald et udmærket udvalg.

Jeg kender desværre ikke så meget til udvalget andre steder - prøvede dog ved flere lejligheder at se hvad der var i Århus området - kunne ikke rigtig finde noget der, jeg synes ellers at jeg researchede en del.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den Gamle Greve skrev, den 15.6.2020 at 09:52:

Jeg er også til danske piger af mange årsager. Jeg ville taget toget til København hvis det er en mulighed - her er i hvert fald et udmærket udvalg.

Jeg kender desværre ikke så meget til udvalget andre steder - prøvede dog ved flere lejligheder at se hvad der var i Århus området - kunne ikke rigtig finde noget der, jeg synes ellers at jeg researchede en del.

Der var tilbage i 90'erne og 00'erne nogle rigtige gode danske bordeller i odense. Tænker Skibhuspigerne er de eneste der er tilbage fra GAMLE dag.

Det samme gjorde sig gældende i Århus. Det er sgu også svært at finde et godt sted med gode danske piger.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
elcon71 skrev, 1 time siden:

Der var tilbage i 90'erne og 00'erne nogle rigtige gode danske bordeller i odense. Tænker Skibhuspigerne er de eneste der er tilbage fra GAMLE dag.

Det samme gjorde sig gældende i Århus. Det er sgu også svært at finde et godt sted med gode danske piger.

 

Jeg har læst her på Forum et sted husker ikke hvor 

skibhuspigerne er lukket og åbner ikke igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
besøgsvennen skrev, 1 time siden:

skibhuspigerne er lukket og åbner ikke igen

Hvor har du den info fra?
http://www.skibhuspigerne.dk/
https://annoncelight.dk/showad/298289
Ovenstående to link tyder da absolut ikke på de er lukket og ikke åbner igen. De har også lavet ny hjemmeside... Der på forunderlig vis ligner den Sandvedhuset ved Slagelse har.

Men mener at have hørt at noget der hed Sukkerpigerne i Odense er lukket.

Stedet på Oluf Ryesgade 6 i Odense er vist også med under kategorien "gamle steder" (vel mindst 30 år) og eksisterer da stadig. Det er inden for de sidste par år blevet renoveret og blevet rigtigt fint.
 

Fandt lige følgende:

 

Redigeret af 22 cm and thick

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 8 timer siden:

Hvor har du den info fra?
http://www.skibhuspigerne.dk/
https://annoncelight.dk/showad/298289
Ovenstående to link tyder da absolut ikke på de er lukket og ikke åbner igen. De har også lavet ny hjemmeside... Der på forunderlig vis ligner den Sandvedhuset ved Slagelse har.

Men mener at have hørt at noget der hed Sukkerpigerne i Odense er lukket.

Stedet på Oluf Ryesgade 6 i Odense er vist også med under kategorien "gamle steder" (vel mindst 30 år) og eksisterer da stadig. Det er inden for de sidste par år blevet renoveret og blevet rigtigt fint.
 

Fandt lige følgende:

 

Det kan jeg godt se 

det er mig der har taget fejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...