Hop til indhold
Kunstnereen

Kolding Stjernepigerne lukket?

Recommended Posts

Hej de herrer og enkelt damer

Jeg har gennem årene med stor fornøjelse besøgt flere piger hos Kolding Stjernepigerne, deres hjemmeside er nede. Men det har den nu været før, er der nogen der ved om de har lukket og slukket? Det vil være en skam. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fra velunderrettet kilde forlyder det til at være tilfældet.

Har selv haft mange gode oplevelser i det lille røde hus

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zine skrev, den 14.6.2020 at 20:48:

Men det betyder jo ikke pigerne er væk 

Det er rigtigt... Men det er nu engang "nemmere" at få kontakt når man ved hvor man kan finde dem...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske de danske GP'er snart skulle prøve at få deres ublu priser lidt ned på et niveau, som ligner de udenlandske GP'er. Så kan man konkurrerer. Jeg ved godt nogen kun vil ha danske piger, og så hellere betaler overpris, men det er trods alt de færreste.

Nu er Pigekollegtivet også lukket i Odense, og Skibhuspigerne er godt på vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Måske de danske GP'er snart skulle prøve at få deres ublu priser lidt ned på et niveau, som ligner de udenlandske GP'er. Så kan man konkurrerer. Jeg ved godt nogen kun vil ha danske piger, og så hellere betaler overpris, men det er trods alt de færreste.

Nu er Pigekollegtivet også lukket i Odense, og Skibhuspigerne er godt på vej.

De søger piger på Skibhusvej i Odense helt dødt er det ikke 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg var forbi forleden, alt i vinduerne er væk, hold kæft hvor har jeg fået meget tissemand i det hus :ph34r: 

Men mon ikke der starter noget nyt op? 

Tænker da næppe der flytter en børnefamilie ind i det efter det har været brugt som hyggehus i hvad, to, tre årtier?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har kun været der en enkelt gang men husker det som en fint sted. Hold op hvor er der ikke mange bodeller mere i det jyske som for bare 10år siden.:-o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kysseglade Molly skrev, for 4 timer siden:

Jeg var forbi forleden, alt i vinduerne er væk, hold kæft hvor har jeg fået meget tissemand i det hus :ph34r: 

Men mon ikke der starter noget nyt op? 

Tænker da næppe der flytter en børnefamilie ind i det efter det har været brugt som hyggehus i hvad, to, tre årtier?

Man starter vel ikke noget nyt op som er dødfødt på forhånd :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er usikker på om det er okay at nævne der er Darkroom NO2 i Esbjerg, et stor hus med mange muligheder inde for både det blide, det hårdere, event og gangband. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...