Hop til indhold

Kolding Stjernepigerne lukket?

Featured Replies

Skrevet

Hej de herrer og enkelt damer

Jeg har gennem årene med stor fornøjelse besøgt flere piger hos Kolding Stjernepigerne, deres hjemmeside er nede. Men det har den nu været før, er der nogen der ved om de har lukket og slukket? Det vil være en skam. 

Skrevet

Fra velunderrettet kilde forlyder det til at være tilfældet.

Har selv haft mange gode oplevelser i det lille røde hus

Skrevet
Zine skrev, den 14.6.2020 at 20:48:

Men det betyder jo ikke pigerne er væk 

Det er rigtigt... Men det er nu engang "nemmere" at få kontakt når man ved hvor man kan finde dem...

Skrevet

Måske de danske GP'er snart skulle prøve at få deres ublu priser lidt ned på et niveau, som ligner de udenlandske GP'er. Så kan man konkurrerer. Jeg ved godt nogen kun vil ha danske piger, og så hellere betaler overpris, men det er trods alt de færreste.

Nu er Pigekollegtivet også lukket i Odense, og Skibhuspigerne er godt på vej.

Skrevet
Big3lover skrev, for 6 timer siden:

Måske de danske GP'er snart skulle prøve at få deres ublu priser lidt ned på et niveau, som ligner de udenlandske GP'er. Så kan man konkurrerer. Jeg ved godt nogen kun vil ha danske piger, og så hellere betaler overpris, men det er trods alt de færreste.

Nu er Pigekollegtivet også lukket i Odense, og Skibhuspigerne er godt på vej.

De søger piger på Skibhusvej i Odense helt dødt er det ikke 

Skrevet

Jeg var forbi forleden, alt i vinduerne er væk, hold kæft hvor har jeg fået meget tissemand i det hus :ph34r: 

Men mon ikke der starter noget nyt op? 

Tænker da næppe der flytter en børnefamilie ind i det efter det har været brugt som hyggehus i hvad, to, tre årtier?

Skrevet

Har kun været der en enkelt gang men husker det som en fint sted. Hold op hvor er der ikke mange bodeller mere i det jyske som for bare 10år siden.:-o

Skrevet
Kysseglade Molly skrev, for 4 timer siden:

Jeg var forbi forleden, alt i vinduerne er væk, hold kæft hvor har jeg fået meget tissemand i det hus :ph34r: 

Men mon ikke der starter noget nyt op? 

Tænker da næppe der flytter en børnefamilie ind i det efter det har været brugt som hyggehus i hvad, to, tre årtier?

Man starter vel ikke noget nyt op som er dødfødt på forhånd :huh:

Skrevet

Er usikker på om det er okay at nævne der er Darkroom NO2 i Esbjerg, et stor hus med mange muligheder inde for både det blide, det hårdere, event og gangband. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.