Hop til indhold

Recommended Posts

Der er åbnet 2 nye steder i Svendborg. Begge meget tæt på Føtex. Er der nogen der har været der og man fortælle om man kan købe ekstra, eller i det mindste ligge nøgen ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keiro skrev, den 13.6.2020 at 15:10:

Der er åbnet 2 nye steder i Svendborg. Begge meget tæt på Føtex. Er der nogen der har været der og man fortælle om man kan købe ekstra, eller i det mindste ligge nøgen ?

ring og spørg

Del dette indlæg

Link til indlæg
martin55 skrev, for 12 timer siden:

ring og spørg

Jeg kan se at du er nået over 200 indslag. Tillykke.

Der er nogle af dine indlæg der rent faktisk bidrager, eller er de alle sammen lige så ligegyldigt som det du giver her?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Keiro skrev, 1 time siden:

Jeg kan se at du er nået over 200 indslag. Tillykke.

Der er nogle af dine indlæg der rent faktisk bidrager, eller er de alle sammen lige så ligegyldigt som det du giver her?

skulle du spørge fra nogen jørgen

Del dette indlæg

Link til indlæg
martin55 skrev, for 18 minutter siden:

skulle du spørge fra nogen jørgen

Det svare jo egentligt fint nok på mit spørgsmål.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bor ikke voldsomt langt fra de to steder. Så gik lige forbi og lurede lidt. Der er ikke noget skilt med "ingen sexuelle ydelser" eller lignende, men det er jo selvfølgelig ikke et tegn på de giver ekstra, blot et spinkelt håb om de måske gør..... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
22 cm and thick skrev, 1 time siden:

Bor ikke voldsomt langt fra de to steder. Så gik lige forbi og lurede lidt. Der er ikke noget skilt med "ingen sexuelle ydelser" eller lignende, men det er jo selvfølgelig ikke et tegn på de giver ekstra, blot et spinkelt håb om de måske gør..... 

jeg spørg dem lige på messinger,

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har været mange gange hos Goy, hun er en dygtig massør, men der er på ingen måder oplæg til noget.

Jeg har mødt hende hos Baan Naud, 100% sikker på der ikke er noget at hente der.

Så spar dem og jer selv for at spørge, hvis du er til en god massage, så tage forbi.

Redigeret af HappyHarryhardon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Goy havde butik længere oppe ad møllergade og var en tid hos DKThaimassage også i møllergade, men der er ikke noget ekstra at hente i Svendborg hos de etableret steder.

Lundevej kan du ligge uden underbukser

Redigeret af HappyHarryhardon

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...