Guest Aarhuselsker Skrevet 13. Juni, 2020 Adam keder sig lidt. Gud kigger forbi en dag: Hør Adam, du ser mellemfornøjet ud? Ja, her er ikke meget sjov, og jeg skal gøre alt selv. Hm,Adam - jeg kan give dig kvinden Ah, hvad kan sådan en? Hun vil lave din mad, rede dit leje, tale pænt til dig og rose dig, hun vil opfylde alle dine ønsker, og hun vil ligge hos dig og du kan elske så meget med hende du lyster. Det lyder lige som det jeg har brug for. OK, hun koster et ben og en arm Ohhhh det er en voldsom pris - æhh hvad kan jeg få for et ribben? Så nu kender I årsagen. Morale: Prut aldrig om prisen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1153 Skrevet 13. Juni, 2020 Uha, er det, det man i bedste fald, kan kalde sort humor? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18117 Skrevet 13. Juni, 2020 Lidt ligesom Adam så må man også nøjes med en halv fornøjet Jennifer hvis man prutter om prisen her.. Jeg finder det altid komisk når de prøver at påstår at det sidste gang var billigere.. "Ja fordi jeg har jo aldrig været på stedet før og ved at de har haft de samme priser de sidste 3 år" .. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg