Hop til indhold

Recommended Posts

Leticia vistnok på Vesterbro har gode anmeldelser herinde. Nogen der ved hvor hun er blevet af eller hvornår hun er tilbage?

Har kunnet finde hende i en enkelt annonce men som jeg ikke ved er aktiv. Der står dog hun holder ferie. Hvis det er rigtigt så er der måske nogen der ved hvornår hun er tilbage?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke om du har bemærket at Danmarks grænser officielt er lukket for indrejse? Leticia er ikke dansker, og befinder sig efter al sandsynlighed uden for DK.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Jeg ved ikke om du har bemærket at Danmarks grænser officielt er lukket for indrejse? Leticia er ikke dansker, og befinder sig efter al sandsynlighed uden for DK.

Gud er de det? Hvorfor? :lol: (ironi kan forekomme)

Seriøst... Forespørgslen var om nogen kunne bekræfte at hun er rejst og/eller om hun kommer tilbage. Det kunne jo være en fast kunde var bruger her ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr curious skrev, 1 time siden:

Gud er de det? Hvorfor? :lol: (ironi kan forekomme)

Seriøst... Forespørgslen var om nogen kunne bekræfte at hun er rejst og/eller om hun kommer tilbage. Det kunne jo være en fast kunde var bruger her ;)

Undskyld, men dit spørgsmål virkede umådeligt naivt. "Ferie" betyder som regel ude af landet/byen. Medmindre hun vil snige sig over grænsen, så ved ingen faste kunder, hvornår hun kommer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 22 timer siden:

At dømme ud fra EG aktivitet, så kommer der da jævnligt nye og ægte profiler, så helt lukket er der vel ikke :)

/Guy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guy skrev, for 4 timer siden:

At dømme ud fra EG aktivitet, så kommer der da jævnligt nye og ægte profiler, så helt lukket er der vel ikke :)

Det er derfor , jeg skriver "officielt". Der er forskellig bud på forklaring: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DenSøde
Bebop skrev, den 13.6.2020 at 16:36:

Undskyld, men dit spørgsmål virkede umådeligt naivt. "Ferie" betyder som regel ude af landet/byen. Medmindre hun vil snige sig over grænsen, så ved ingen faste kunder, hvornår hun kommer.

Du aner da intet om, hvad hendes faste kunder ved om hendes planer? Bare fordi du ikke har kontakt til hende, så kan det jo godt være, at andre har?

Del dette indlæg

Link til indlæg
DenSøde skrev, for 4 timer siden:

Du aner da intet om, hvad hendes faste kunder ved om hendes planer? Bare fordi du ikke har kontakt til hende, så kan det jo godt være, at andre har?

Jeg tror du skal læse, hvad jeg faktisk skriver. Du modsiger mig ikke og peger heller ikke på noget, som min kommentar ikke allerede har taget højde for.

Men nu er hun her jo, til glæde for trådstarter og mange andre.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...