Hop til indhold
LuciusSeneca

Trekant med Kira og Rebecca i Rødovre

Recommended Posts

Jeg fik tydeligvis samme ide som mange andre gode mænd i Hovedstadsområdet i dag, da jeg ville gå på weekend med lidt god sex.

Det gjorde desværre at første, anden og tredje prioritet var noget nær fuldt bookede. Derfor endte jeg med at tage en østeuropæisk trekant med Kira og Rebecca. En frygtelig beslutning.

Stedet i Rødovre ligger midt i et autoværksted og er noget uhumsk, men okay, der var ingen mennesker i området sent på eftermiddagen.

Pigerne er flotte. Den skal de have. Især Rebecca overraskede. Hun er betydeligt flottere end på billederne. Jeg bestilte en times duo med superfransk og COB, og derfra gik det godt nok ned ad bakke. Det største engagement fra pigerne den eftermiddag i Rødovre var da de talte pengene. Kira virkede især nærmest uhøfligt uinteresseret. Jeg har sjældent oplevet så elendig service, hvor Rebecca dog skal have point for at prøve at give sig lidt, og jeg kunne ikke lade være med at smile, da hun efter ca. en halv time åbnede en iced tea, som hun gav mig; her lå jeg oven på et autoværksted, en pige i gang med et blowjob, den anden med at give mig en iced tea :lol:

Alt i alt var det dog alt for skuffende service og attitude. Faren ved en trekant er jo desværre, at når en af pigerne ikke gider, så falder hele akten fra hinanden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...