Hop til indhold
Guest Chucknorris

Er der nogen der kender til Kitty

Recommended Posts

Guest Lillemand

Länkarna är dessvärre döda, så tråden ger inget av värde just nu...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg besøgte Kitty forleden. Det positive først: det er hende på billederne.

Jeg ønskede sf og det fik jeg - i meget kort tid før det mere blev en håndtrold. Så slækkede jeg hende - næsten  - fordi mit hoved blev holdt som i en skruestik af hendes ben og jeg har ikke en giraftunge. Selv sexen tja bum bum, var ikke værd at tale om da den føromtalte ben gjorde det næsten umuligt at få andet end lige pikhovedet indenfor i varmen. Så ville jeg gerne have hende til at lave en cowgirl, fint så ville hun binde mine hænder, hvilket hun fik lov til - og så kunne jeg ikke forhindre hende i af IKKE lave cowgirl - men afslutte mig med en kedelig håndtryk. 

Herfra bliver det et bestemt NEJ TAK !

 

Max

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været på besøg fornyeligt med samme oplevelse som andre. Hun virker sød og snakkesalig og har en pæn figur. Hendes billeder og annoncetekst lægger op til noget spændende. Men det fader ud undervejs, og det seksuelle er ikke værd at skrive om. Skruestikken med hendes ben, ved forsøg på leg med hendes underliv, oplevede jeg også, hvilket jeg ikke har oplevet andre steder. Det kan virke som hendes dominans går på, at der skal kæmpes mod slikkeri og at penetrering skal være så kortvarig som muligt. HJ derimod, er hurtig til at komme igang med. Hvis det er det, dominans går ud på, blev jeg her klogere på hvad jeg ikke skal udforske og kommer ikke igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...