Hop til indhold

Artikel om mandlige prostituerede på Informeren

Featured Replies

Skrevet

I deres serie af meget sobre og velunderbyggede artikler omhandlende prostitution er Information nu nået til et emne som vi meget sjældent diskuterer herinde. Nedenstående artikel handler om unge mænd fra Rumænien og andre Østlande der tager til Vesteuropa for at arbejde som mandlige prostituerede - og servicere andre mænd:

http://www.information.dk/457129

Sjovt nok er hylekoret af hellige feministiske krigere ikke voldsomt aktive i den debat :?

Skrevet

I deres serie af meget sobre og velunderbyggede artikler omhandlende prostitution er Information nu nået til et emne som vi meget sjældent diskuterer herinde. Nedenstående artikel handler om unge mænd fra Rumænien og andre Østlande der tager til Vesteuropa for at arbejde som mandlige prostituerede - og servicere andre mænd:

http://www.information.dk/457129

Sjovt nok er hylekoret af hellige feministiske krigere ikke voldsomt aktive i den debat :?

ærlig talt - har de ikke nok at gøre med at forsøge at beskytte kvinderne (som trods alt stadig er den største gruppe) omend deres forsøg nok kræver lidt justering og finpudsning..

det jeg spørger om det er: hvorfor er der ikke noget mandligt hylekor ? hvorfor er der ingen der træder frem på linie med kvinderne og vil beskytte mændene??

Uanset at jeg synes at feministernes metoder er misguidede - så fejler deres intentioner ingenting... og jeg synes da det er lidt skammeligt at vi mænd end ikke har en pendant..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.