Bang Johansen 0 Skrevet 11. Juni, 2020 (edited) Hejsa Jeg er en 41-årig single fyr der gerne vil igang med at swinge. Jeg er bi-curious og generelt interesseret i at udforske min seksualitet på en stille og rolig måde. Er der nogen der har idéer til hvor jeg skal lede og hvordan jeg kommer igang? På forhånd tak Redigeret 11. Juni, 2020 af Bang Johansen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 12. Juni, 2020 Dette er et site for betalingssex. Foreslår at søge på Swingerklubber? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LoveThaiMassage Skrevet 12. Juni, 2020 Bang Johansen skrev, for 5 timer siden: Hejsa Jeg er en 41-årig single fyr der gerne vil igang med at swinge. Jeg er bi-curious og generelt interesseret i at udforske min seksualitet på en stille og rolig måde. Er der nogen der har idéer til hvor jeg skal lede og hvordan jeg kommer igang? På forhånd tak prøv at søg på swinger klubber, kan evt foreslå adam&Eva samt xxdark hvor der er mulighed for at udforske din bi side også. Held og lykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 12. Juni, 2020 @Bang Johansen Gå ind på fb og skriv swinger i søgefeltet... -Der er en masse grupper, både med info og div. Arrangementer, gode råd og muligheden for at skrive med andre, som også er eller vil være swingere... Det kan med garanti hjælpe dig bedre, end siden her... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 12. Juni, 2020 (edited) LoveThaiMassage skrev, for 2 timer siden: prøv at søg på swinger klubber, kan evt foreslå adam&Eva samt xxdark hvor der er mulighed for at udforske din bi side også. Adam & Eva er lukket, men ny klub åbner i samme lokaler, når klubberne igen får mulighed får at åbne http://www.secretswingers.dk Xxdark hedder CitySwingers2. Hjemmeside for både CS1 & CS2 http://www.swingeren.dk Bang Johansen skrev, for 7 timer siden: Jeg er en 41-årig single fyr der gerne vil igang med at swinge. Jeg er bi-curious og generelt interesseret i at udforske min seksualitet på en stille og rolig måde. Er der nogen der har idéer til hvor jeg skal lede og hvordan jeg kommer igang? Du kan også med rimelig stor sikkerhed udforske din bi-curiosity head-on ved at gå i http://www.bodybio.dk Alle ovennævnte klubber ligger i København (du skriver ikke, hvor du søger), men er stadig lukkede pga. corona. Redigeret 12. Juni, 2020 af Pinkman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13841 Skrevet 12. Juni, 2020 Pophair skrev, for 6 timer siden: Dette er et site for betalingssex. Foreslår at søge på Swingerklubber? Swingerklubber og dating bliver nu jævnligt diskuteret herinde og der findes utallige tråde om emnerne - det er bare at søge i arkivet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 12. Juni, 2020 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Swingerklubber og dating bliver nu jævnligt diskuteret herinde og der findes utallige tråde om emnerne - det er bare at søge i arkivet Det er jo også det jeg skriver til ham Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bang Johansen 0 Skrevet 13. Juni, 2020 Tak for budende, jeg er søgt lidt mere på nettet og det virker som om der er en række muligheder når klubberne åbner Frodige Jeanette skrev, den 12.6.2020 at 07:21: @Bang Johansen Gå ind på fb og skriv swinger i søgefeltet... -Der er en masse grupper, både med info og div. Arrangementer, gode råd og muligheden for at skrive med andre, som også er eller vil være swingere... Det kan med garanti hjælpe dig bedre, end siden her... Der kommer stort set ikke nogen resultater på min FB søgning... Anyways, tak for hjælpen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Jeanette 423 Skrevet 13. Juni, 2020 Bang Johansen skrev, for 2 timer siden: Der kommer stort set ikke nogen resultater på min FB søgning... Anyways, tak for hjælpen Nææ... Det kan jeg faktisk godt se.. Prøvede lige at gå ind og søge på fb, uden at være logget ind... Det er primært “private” grupper, man blir inviteret ind i... sorry... Det tænkte jeg ikke lige over... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg