Julius 1353 Skrevet 29. September, 2020 Lasselarseb skrev, for 1 time siden: Sluger hun? Hun deponerede det i en serviet. Jeg vælger at tro, hun gemte det til senere 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ælling 67 Skrevet 29. September, 2020 Er hendes priser virkelig som anført i annoncen? 800kr for en time med superfransk virker extremt billigt. Hvis det ikke var for alle de fine anmeldelser, havde det fået mine alarmklokker til at ringe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1353 Skrevet 30. September, 2020 Ælling skrev, for 10 timer siden: Er hendes priser virkelig som anført i annoncen? Ja. Og hun er absolut et besøg værd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Søgerlidtsjov87 3 Skrevet 5. Oktober, 2020 Nogen som har prøvet en trekant med hende, og som ved hvad hun tager hvis man skal være 2 om hende? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
marlon 3 Skrevet 6. Oktober, 2020 Jeg kan se at hun også tilbyder webcam. Er der nogen, der har prøvet? Hvordan foregår det rent praktisk og hvordan klarer man betaling mv? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hohoho Skrevet 6. Oktober, 2020 Skriv dog til hende og stil jeres spørgsmål.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 265 Skrevet 20. December, 2020 Synes det var længe siden jeg havde besøgt Candy. Så aflagde hende et besøg i weekenden :). Som altid en fornøjelse og et besøg værd. Perfekt oplevelse med god indlevelse, godt humør og dejlig sex. En dejlig julegave :). 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sleipnir 299 Skrevet 21. December, 2020 marlon skrev, den 6.10.2020 at 09:00: Jeg kan se at hun også tilbyder webcam. Er der nogen, der har prøvet? Hvordan foregår det rent praktisk og hvordan klarer man betaling mv? Via mobile pay, man betaler før seancen. Det virker rigtig fint. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 5. November, 2021 Er der nogen der har prøvet anal og Golden shower ved hende? Hvis ja hvordan forgik Golden så når der ikke er bad ? kan se hun er på i dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stivert 159 Skrevet 7. November, 2021 Sjovleg1 skrev, den 5.11.2021 at 10:34: Er der nogen der har prøvet anal og Golden shower ved hende? Hvis ja hvordan forgik Golden så når der ikke er bad ? kan se hun er på i dag Jeg har kun haft cam med hende, men sidste show havde hun en ornli’ dildo i røven. Det var frækt. Jeg har ikke kunnet få en aftale med hende siden, selvom jeg har skrevet til hende jævnligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sheiken 4 Skrevet 8. November, 2021 Har hun også fået glory-Hole? - kan se det på annoncen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sjovleg1 49 Skrevet 10. November, 2021 Er der nogen der ved om hun er glat eller trimmet ? på for hånd tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dickens 674 Skrevet 10. November, 2021 Sjovleg1 skrev, for 1 time siden: Er der nogen der ved om hun er glat eller trimmet ? på for hånd tak For 1 måneds tids siden da jeg var på besøg var hun glat barberet. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sliksyg 107 Skrevet 12. November, 2021 Sjovleg1 skrev, den 10.11.2021 at 11:57: Er der nogen der ved om hun er glat eller trimmet ? på for hånd tak Hun plejer at have en lille stribe hår. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SlikkeFrands 150 Skrevet 12. November, 2021 Thorodin99 skrev, den 12.6.2020 at 10:28: Kan du fortælle mig, hvor jeg kan bagefter et besøg hos en prostitueret kan få et bad i Randers? Pigekollektivet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg