Hop til indhold
Ansjosen

Linda og Amie mellem Ribe og Gram

Recommended Posts

 

https://annoncelight.dk/showad/298071

https://annoncelight.dk/showad/298073

Besøgte i dag disse skønne to piger. Stedet var et lille hus ude på landet, men Linda fortalte at i morgen er sidste sted der, så flytter de videre 20-30 km væk... Så I må holde øje med deres navne (hvis de bruger de samme næste sted..??).  Så vidt jeg overhovedet kan bedømme er billederne ægte.

Nå, er en ældre herre, der ofte har lidt bøvl med at få rejsning hos en GP - for nervøs osv...  Plejer derfor at få 15-20-30 minutter, hvor jeg blot nyder deres krop, bryster og fisse!  Og sikke da et par lækre piger. Linda er ældst, vel 30-35 år, lille og med en anelse sul på kroppe, Klædeligt, og med et par skønne store bryster (D_E), med mørke struttende vorter. Kan ikke rigtig bestemme mig for om de var hjulpet lidt på vej - men ingen synlige ar. Rent mums!  Hende hyggede jeg mig først med i 15 min.

Fik så lyst til også lige at smage på Amie, når nu jeg alligevel var der. Det var hun med på og så fik hun samme tur. Nydelse af hendes flotte krop et kvarters tid.  Er man til helt petit unge thaier (et sted i 20'erne, tror jeg), er hun sagen. Lille bitte, spinkel, nærmest tynd, med et par søde og bløde B-babser.

Begge piger snakkede godt engelsk og Linda også en smule dansk.

Massage? Ikke det der ligner - det er ikke derfor jeg kommer der :-)

Søg og find dem næste sted, og god fornøjelse!

Redigeret af Ansjosen
fejl i link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...