Hop til indhold
Miller's Crossing

Alice in Wonderland❤️❤️

Recommended Posts

Det kan godt være, at Alice ikke var i Wonderland (selv om hun lød lidt som om), men det var jeg helt sikkert:wub: Efter en længere pause siden starten af marts med kun et par enkelte afstikkere hos Filippa og Vicky Basno, var det tid for mig at starte op igen. Valget faldt på Sweet Alice dels på grund af gode anmeldelser fra bl.a. @PS44, men også fordi hun befinder sig i den kendte lejlighed i Glostrup, som ligger tættere på mit hood. En lejlighed, hvor pigerne gennem tiden har oset af kvalitet. Jeg behøver vel blot at nævne Barbara, Lulu og Lizbeth. 

Jeg blev ikke skuffet. Aftalen kom  i stand gennem Whats app, som fungerer virkelig godt til formålet. Alice svarede hurtigt og uden dikkedarer. 

Først til pigen. Rent menneskeligt er hun et fund. Utrolig sød at tale med og meget kærlig og nærværende. Jeg vil næsten sige cute eller nuttet. En pige, du kunne tage med hjem.  Et rent 10-tal:) Det var nemt at føre en samtale med hende, og der var virkelig kemi fra første færd. 

Hendes udseende er over middel  For de brødre, der er til petit og klejne piger, er hun ramt helt plet. Jeg tror ikke, hun er meget mere end 160 cm. Og ikke et gram fedt for meget.  Brysterne er små, men faste. Hendes ansigt er pænt med et sødt smil. Men ikke de helt store kvindelige former, som jeg ellers også en gang imellem foretrækker (og begærer)

Sexen var lige,  som jeg kan lide den. En masse nærvær, GFE og tungekys. Virkelig dejligt<3 Herefter et dejligt blow uden (som jeg havde købt som extra). Og så sex, hvor hun red mig så dejligt. Det hele endte med et hand job, hvor jeg kom ud over hendes små bryster. Uhm:P

Lidt tid til at snakke igen efter akten, hvor vi bl.a. lige nåede at vende hendes hjemstavn Budapest - og så et kærligt farvel. Jeg glemte helt at spørge, hvor længe hun blev? 

Hvis I er til petit piger med ekspertise i GFE, så tøv ikke for længe. 

Alice lever i hvert fald op til stedets gode ry :D

Miller’s 

Redigeret af Miller's Crossing

Del dette indlæg

Link til indlæg

Manden, myten og legenden er endelig tilbage med endnu et dejligt skriv,,

tusind tak HR. Millers Cross. :) for at komme afsted på nye eventyr og denne gang med en for dig ny pige,, jeg er så glad på dine vegne

kun et par "afstikkere", ja men hvilke ;)

Venligst Hunter

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...