Guest Nemtøs Skrevet 13. Juni, 2020 (edited) MornFed skrev, for 27 minutter siden: Frækt ståltema - tror denne "spreader bar" vil falde godt ind Ser ganske frækt ud. Der mangler blot håndleds- og ankelmanchetter, så har du fuldstændig styr på alt Redigeret 13. Juni, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 13. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 6 timer siden: Der mangler blot håndleds- og ankelmanchetter, så Øv den væsentlige rekvisit har jeg ikke - silkebånd, diverse snor/reb, kabelstrips, lakridssnørebånd mv. kan bruges. Men kunne det tænkes, at du Nemtøs er i besiddelse af et sæt machetter og såfremt er villig til et udlån ved en invitation til et sammenskudsgilde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 13. Juni, 2020 MornFed skrev, for 55 minutter siden: Øv den væsentlige rekvisit har jeg ikke - silkebånd, diverse snor/reb, kabelstrips, lakridssnørebånd mv. kan bruges. Men kunne det tænkes, at du Nemtøs er i besiddelse af et sæt machetter og såfremt er villig til et udlån ved en invitation til et sammenskudsgilde ? Til hver en tid - jeg er klar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afn2206 97 Skrevet 22. Juni, 2020 norisk skrev, den 11.6.2020 at 16:16: Ligner noget min tandlæge bruger Den bruges også i et børne spil , hvor man med denne i munden får en sjov udtalte , man trækker et kort og skal så læse sætningen for hele familien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg