sn57 759 Skrevet 11. Juni, 2020 tror jeg har lovet Nemtøsen at vise noget af det legetøj jeg gemmer i natbordsskuffen, men håber selvfølgelig at der er andre som vil bidrage med spændende sex/sm/bdsm eller hvad I nu bruger til at tilfredsstille jeres partner eller jer selv da jeg vist er det som kaldes switch vil det være lidt blandet som jeg lægger op. I dag får i et billed af Rose-buds, noget jeg virkelige nyder når min partner bruge dem på mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9928 Skrevet 11. Juni, 2020 sn57 skrev, for 14 minutter siden: I dag får i et billed af Rose-buds, noget jeg virkelige nyder når min partner bruge dem på mig. Smerten i mit urinrør fra da jeg for nylig fik med sådan nogen er faktisk lige forsvundet. Jeg fik kun de fire fra højre, men dog 2 på en gang på et tidspunkt. Jeg har ikke rigtigt noget liggende hjemme som jeg kan bidrage med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 11. Juni, 2020 Lauersen skrev, for 40 minutter siden: Smerten i mit urinrør fra da jeg for nylig fik med sådan nogen er faktisk lige forsvundet. Jeg fik kun de fire fra højre, men dog 2 på en gang på et tidspunkt. Jeg har ikke rigtigt noget liggende hjemme som jeg kan bidrage med. Synd at du mærker smerte, jeg synes det er så fed en fornemmelse at blive pirret i urinrøret hvis vi har været lidt for ivrige kan der komme en rift i urinrøret og så sviger det af H til de første par ganger man tisser, hvilket kun er et stor fornøjelse for nogle af dem jeg leger med. men sf samme grund er hygiejnen af højeste vigtighed når man leger med rose-buds og sounds Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juni, 2020 Tak for tråden Mit nyeste stykke legetøj er denne her gag Jeg er imponeret over dens enkelthed og funktion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 11. Juni, 2020 Pite skrev, for 6 minutter siden: Mit legerum Flot. Hjemme i kælderen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3350 Skrevet 11. Juni, 2020 sn57 skrev, for 23 minutter siden: Flot. Hjemme i kælderen? Det bliver stillet op til lejligheden i et lejet sommerhus Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juni, 2020 En fræk plug, desværre lidt for stor til mit bagerste hul Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest norisk Skrevet 11. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 2 timer siden: Tak for tråden Mit nyeste stykke legetøj er denne her gag Jeg er imponeret over dens enkelthed og funktion Ligner noget min tandlæge bruger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 11. Juni, 2020 norisk skrev, for 1 minut siden: Ligner noget min tandlæge bruger Så er det jo godt at det er mit legetøj og ikke dit. Jeg er glad og tilfreds med den gag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skandb.M. 126 Skrevet 11. Juni, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: En fræk plug, desværre lidt for stor til mit bagerste hul Aldrig give op 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 11. Juni, 2020 Gaven til min tøs da hun kom på besøg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 11. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: Tak for tråden Mit nyeste stykke legetøj er denne her gag Jeg er imponeret over dens enkelthed og funktion Jeg er imponeret over de fantasier den sætter igang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 11. Juni, 2020 norisk skrev, for 2 timer siden: Ligner noget min tandlæge bruger Wow en fræk tandlæge du har. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydvinden 218 Skrevet 11. Juni, 2020 norisk skrev, for 4 timer siden: Ligner noget min tandlæge bruger Må jeg stille et dumt spørgsmål - kender ikke meget til sådanne avancerde former for leg: Hvad bruges den til? Jer er bestemt ikke udrustet "over gennemsnit" - men med den i munden vil jeg gerne have frabedet mig orale tjenester ... selv med lillefingeren :-) Kan sagtens forstå at du er begejstret for designet, enkelt og klar i linjerne, gennemsigit kunststof og stål, kan se hvordan den virker, funktionsmåden - men hvad skal / kan den bruges til, altså bortset fra at den sætter fantasien in gang? Spørgsmålet er seriøst ment! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 12. Juni, 2020 sydvinden skrev, for 17 timer siden: Må jeg stille et dumt spørgsmål - kender ikke meget til sådanne avancerde former for leg: Hvad bruges den til? Jer er bestemt ikke udrustet "over gennemsnit" - men med den i munden vil jeg gerne have frabedet mig orale tjenester ... selv med lillefingeren Kan sagtens forstå at du er begejstret for designet, enkelt og klar i linjerne, gennemsigit kunststof og stål, kan se hvordan den virker, funktionsmåden - men hvad skal / kan den bruges til, altså bortset fra at den sætter fantasien in gang? Spørgsmålet er seriøst ment! Tja, nu kender jeg ikke Nemtøsen’s lyster, og dog... når hun sidder på knæ foran mig, så kan jeg pisse i hendes mund uden st hun kan lukke den derefter kan jeg tømmer min sperm i hende mund og endelig fylden hendes mund med mit spyt der er dog det, at Nemtøsen med glæde og lyst vil, side på knæ med åben mund og vente på pis, sperm og spyt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 12. Juni, 2020 Jeg er sgu også lidt på udebane her, men vil oprigtig gerne vide mere: Hvad vil det sige at være switch? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Juni, 2020 (edited) MickeyM skrev, 1 time siden: Jeg er sgu også lidt på udebane her, men vil oprigtig gerne vide mere: Hvad vil det sige at være switch? Meget groft skitseret Du er i stand til at indtage rollen som både den dominante og den submissiv Redigeret 12. Juni, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 12. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 1 minut siden: submistive Fedt ord, det rejser jo så blot et nyt spørgsmål Men jeg forstår budskabet Jeg tænkte at være switch, måtte være noget med at kunne skifte. Tak for afklaringen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Juni, 2020 sn57 skrev, for 1 time siden: Tja, nu kender jeg ikke Nemtøsen’s lyster, og dog... når hun sidder på knæ foran mig, så kan jeg pisse i hendes mund uden st hun kan lukke den derefter kan jeg tømmer min sperm i hende mund og endelig fylden hendes mund med mit spyt der er dog det, at Nemtøsen med glæde og lyst vil, side på knæ med åben mund og vente på pis, sperm og spyt Godt ramt uden at kende mig, men du har fået færden af, at jeg er en lydig og velopdragen tøs med det rette match af Herre/Han. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Juni, 2020 MickeyM skrev, for 11 minutter siden: Fedt ord, det rejser jo så blot et nyt spørgsmål Men jeg forstår budskabet Jeg tænkte at være switch, måtte være noget med at kunne skifte. Tak for afklaringen! F..... automatiske ordbog.. godt betydningen ikke forsvandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 12. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 19 minutter siden: F..... automatiske ordbog.. godt betydningen ikke forsvandt Ordbogen sætte blot lidt tanker igang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 12. Juni, 2020 Lidt mere legetøj i stål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sn57 759 Skrevet 12. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 24 minutter siden: Lidt mere legetøj i stål Her er mulighed for flere times leg, særligt klemmerne med kæde kan give underholdning, men kæde med kugler har også sin effekt, men pluggen er fræk og pirrende. Spændende indhold i dine skuffe Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 13. Juni, 2020 Nemtøs skrev, for 19 timer siden: Lidt mere legetøj i stål Frækt ståltema - tror denne "spreader bar" vil falde godt ind 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg