Hop til indhold
Guest Runaldo

Annoncer på EG

Recommended Posts

Guest Runaldo

Ved ikke om der er en ande tråd, gad ikke lede.

Kan dem der står for EG ikke lavet lidt kvalitetskontrol på de annoncer der er på siden? Mange af dem er udløbet og pigerne bruger ikke engang de tlf numre mere, eller deres annoncer.

Ikke at jeg forventer mirakler, for kvalitetskontrollen på AL stinker også til high heavens. Men det ville vær rart at hvis en annonce ikke er blevet opdateret i fx 1 måned eller 3 at den bare bliver slettet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis de har betalt for flere måneder, kan jeg godt forstå at de ikke bliver slettet. For så ville EG have misligholdt den forretningsmæssige kontrakt indgået med annoncøren.
I min optik kan det aldrig påhvile Eroguide at sørge for at en betalt annonces indhold er opdateret. Det påhviler alene annoncøren.

Just my 0.02€ worth...

/Francois

Redigeret af Francois

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Francois jeg kan ikke give dig mere ret i din betraktning. Men jeg vil samtidigt støtte op om anmodningen fra @Runaldo men måske vende den lidt om....

Alle abonnements løsninger er en pengemaskine, såfremt de opdateres automatisk. Så derfor kan der være forskellige incitamenter for at lade dem løbe online, hvilket jeg ikke har forudsætning for at vurdere.

Jeg vil i stedet prøve at vende denne lidt rundt, og lægge en anmodning om det ikke kunne være smart fra EG side at prøve at lave et setup for pigerne, der tilgodeser de søgende ? 

hvad mener jeg med dette.... 

Hvis en annonce side ALTID er opdateret/retvisende, vil flere brugere benytte sig af denne side

Hvis i betingelserne der er anført at der er aktivt abonnement og passiv abonnement. Så kan man også tilføje at annonce periode kan anføres til eks 1 år. Men såfremt der i en given periode kontoen ikke har været benyttet vil annoncen blive inaktiv, indtil næste login. Derved undgår man skrive annoncer for personer der ikke benytter dette site. Det kan være 1 gang/måned eller hver 14 dag der skal logges ind, Det må ALDRIG blive for ofte, for så bliver det en irritation for annoncørerne og så finder de andre veje da det er for irriterende. Så det skal være en fair balance, Der rydder ud, men ikke stresser pigerne.

samtidig kan muligvis afregnes for passivt medlemsskab eks 20,- eller 50,-  pr år eller såfremt en konto  Har være passiv i 36 måneder (uden aktivitet) bortfalder denne.

så det store spørgsmål her, er hvor mange ressourcer har/vil EG bruge på denne service, og det skal udarbejdes i stor respekt for de piger som bruger deres penge her på siden, uden dem, ville vores forum været meget begrænset.

 

dette er blot et input, som jeg håber begge sider af bordet vil kommentere, så vi kan få belyst flere sider/synspunkter.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...