Hop til indhold
Prikken

Vejle: God massage, evt afslutning

Recommended Posts

Hej alle

Jeg kommer snart gennem Vejle, som jeg kender fra tidligere. Men jeg kan forstå at der er blevet tyndet lidt ud for nyligt. Så hvad vil I anbefale, hvis jeg gerne vil have god massage? Massagen er det vigtigste, men afslutning er også velkomment! Har tidligere været hos Mim, men den gang var der ingen sjov. Hvad vil I anbefale?

På forhånd tak!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest lurik

Du kan også prøve Ten hvis hun er i hopla får du en lækker tur. Men hun er blevet lidt ustabil på det sidste og har oplevet hun aflyser når man står ved døren. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
lurik skrev, den 11.6.2020 at 22:40:

Du kan også prøve Ten hvis hun er i hopla får du en lækker tur. Men hun er blevet lidt ustabil på det sidste og har oplevet hun aflyser når man står ved døren. 

Det virker også som et godt bud, men da hun åbenbart er noget ustabil, vil jeg ikke satse på det, da jeg blot passerer Vejle :-)

Redigeret af Prikken

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prikken skrev, den 11.6.2020 at 11:44:

Hej alle

Jeg kommer snart gennem Vejle, som jeg kender fra tidligere. Men jeg kan forstå at der er blevet tyndet lidt ud for nyligt. Så hvad vil I anbefale, hvis jeg gerne vil have god massage? Massagen er det vigtigste, men afslutning er også velkomment! Har tidligere været hos Mim, men den gang var der ingen sjov. Hvad vil I anbefale?

På forhånd tak!

Hvad betragter du som god massage? Skal det være en der kan tage hårdt ved eller skal det bare være afslapningsmassage? 

Balida som der linkes til giver en ganske fin afslapningsmassage men hun kan ikke tage ved og give en hård massage. Hun er dog en lækker lille nipsting, hvis man kan leve med at hun har silikonekasser .

Del dette indlæg

Link til indlæg
møgsvinet skrev, for 28 minutter siden:

Hvad betragter du som god massage? Skal det være en der kan tage hårdt ved eller skal det bare være afslapningsmassage? 

Balida som der linkes til giver en ganske fin afslapningsmassage men hun kan ikke tage ved og give en hård massage. Hun er dog en lækker lille nipsting, hvis man kan leve med at hun har silikonekasser .

Jeg kender godt hende i Havnegade, ikke nogen stor oplevelse. Jeg foretrækker hård massage.

Kayly som der også linkes til har jeg aldrig prøvet. Hun er tilsyneladende mest kendt for hendes BJ :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...