Hop til indhold

SexDia - Diana og SexMel - BlackAngel

Featured Replies

Skrevet

Hej Brother's

Man kan sige drømme weekend for et par uger siden.. Jeg bestemte mig for at jeg skulle have en rigtig dejlig forkælende weekend hvor jeg var i fokus.. 
Så havde bestemt mig for, at de 2 piger skulle nydes hver især, på hver deres dag.
Jeg har besøgt dem begge tidligere med stor fornøjelse. Det er bestemt 2 piger som er forskellige, men yder en service som jeg syntes er til topkarakter.
Jeg drillede dem lidt med en kommentar om, at så måtte de se hvem der var bedst når jeg gav dem karakter. :)
Selve seancen vil jeg lade være mellem os 3, men jeg kan fortælle at de begge leverede en behandling og seance som jeg ikke kan sætte en finger på.. De var i Verdensklasse begge 2. 
BlackAngel lørdag og Diana søndag. Mums for en weekend.
Man skal lede længe efter nogen som kan levere på det plan både prismæssigt og ydelses mæssigt.. Jeg har prøvet en del ekstraydelser med glædespiger, men de 2 her syntes jeg er i toppen på levering af det frække og avancerede.. De levere høj hygiejne og virker klar når man kommer.
På en skala fra 1-10 giver jeg dem begge en karakter på 10.. 

Med så mange positive anmeldelser er min klare vurdering at de er sindsyg gode til at skabe kemi, da vi brødre helt sikkert er forskellige på mange måder.

De er to stjerner i mine øjne!! 

Pas på dem, så vi kan fortsætte i lang tid med deres fantastiske besøg i DK.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.