Hop til indhold
Pepsii

MODEN kvinde i Østjylland +

Recommended Posts

Leder efter en meget moden kvinde. Gerne 60+. Lidt xtra kilo på kroppen afskrækker mig ikke.

Nogen der kan anbefale nogen ?.
(Område: Kolding til Århus)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Karin fra Skanderborg matcher ønsker, rigtig sød kvinde omkring de 70 år

Søg på annoncelight hvor hun ofte har annonce.

Del dette indlæg


Link til indlæg
reknas skrev, for 11 minutter siden:

Karin fra Skanderborg matcher ønsker, rigtig sød kvinde omkring de 70 år

Søg på annoncelight hvor hun ofte har annonce.

Takker..
Hende har jeg skam luret.
Men hun virker enormt kedelig, og der er ingen billeder på hendes profil . .

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
futte22 skrev, for 53 minutter siden:

Der er også en der hedder Ninna, i Skanderborg

 

Takker.
Hende har jeg også skrevet med.
Var lidt dyr (1200 for 30 min, og KUN 1 udløsning)
Hun virkede snerpet over man spurgte om ting. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pepsii skrev, den 11.6.2020 at 12:17:

Hun virkede snerpet over man spurgte om ting. 

Så duer det i hvert fald slet ikke at kontakte Karin. Hun tænder totalt af, hvis du tillader dig at spilde hendes tid med andet end en konkret tidsbestilling. Hun er alt for fin til at svare på andet, da hun mener at have forklaret sig fuldstændig i hendes annonce. Det kunne vi så ikke blive helt enige om, så med dén attitude over telefonen, valgte jeg én, der var knap så præ-menstruel. Kan man for øvrigt være det i den alder - 70+? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
lovingboobs skrev, for 2 timer siden:

Så duer det i hvert fald slet ikke at kontakte Karin. Hun tænder totalt af, hvis du tillader dig at spilde hendes tid med andet end en konkret tidsbestilling. Hun er alt for fin til at svare på andet, da hun mener at have forklaret sig fuldstændig i hendes annonce. Det kunne vi så ikke blive helt enige om, så med dén attitude over telefonen, valgte jeg én, der var knap så præ-menstruel. Kan man for øvrigt være det i den alder - 70+? ;)

Ha ha ja pas på den danske milf, hun er Præ-menstruel  24/7 og med kniv i munden, uden undtagelse på måneden, åh jo Kirsebærende er sure, sagde de og fik ret iflg. Kliken :huh: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

HMMM, så skulle Karin da have skiftet karakter siden jeg mødte hende sidst. Kender ikke nogen der er så glad for at tale om alt muligt. Men hvis du spørger specifikt til alle mulige ydelser kan det da tænkes at hun står lidt af. Hun er ikke til det avancerede og bestillingsarbejde. Derimod en lækker og tæt elskovslignende "tur i høet" som hun skriver. Jeg vil sige, at det ikke er overdrevet når hun skriver at hun er god til det franske!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...