Hop til indhold

Recommended Posts

Miller223 skrev, for 3 timer siden:

gummi

Hvad mener du med det? Og hvad var din vurdering af hendes bryster? Måske jeg var for hård i min afvisning, for hun var virkelig sød og imødekommende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft sex med hende og hun kan anbefales. Hun er både sød og flot og hun har ikke travlt. Men hun kysser ikke og sutter med gummi og måden Kondomet rulles på ligner en tanke. 

Forklaringer på hvorfor hun er i Danmark er hullede som en si. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 44 minutter siden:

Har haft sex med hende og hun kan anbefales. Hun er både sød og flot og hun har ikke travlt. Men hun kysser ikke og sutter med gummi og måden Kondomet rulles på ligner en tanke. 

Forklaringer på hvorfor hun er i Danmark er hullede som en si. 

Hej Torben - tak for info. Jeg overvejer som sagt om det var en fejl ikke at give hende en chance. Hvordan var brysterne? og hvad er det for en tanke du fik med hensyn til kondomet?? på forhånd tak.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gammel rotte skrev, for 15 timer siden:

Hej Torben - tak for info. Jeg overvejer som sagt om det var en fejl ikke at give hende en chance. Hvordan var brysterne? og hvad er det for en tanke du fik med hensyn til kondomet?? på forhånd tak.

Som massagepiger gør det... 

Bryster var pænt store og naturlige..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...