Hop til indhold

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet
  • Author

Jeg har mødt hende Torben. Utrolig sød og venlig, men hendes bryster var for små og slappe til at jeg gik videre. Desværre. 

Skrevet

jeg har osse mødt hende, super flot og intelligent pige.

kom ikke videre, da aftalen lugtede for meget af 'gummi'

Skrevet
  • Author
Miller223 skrev, for 3 timer siden:

gummi

Hvad mener du med det? Og hvad var din vurdering af hendes bryster? Måske jeg var for hård i min afvisning, for hun var virkelig sød og imødekommende. 

Skrevet

Har haft sex med hende og hun kan anbefales. Hun er både sød og flot og hun har ikke travlt. Men hun kysser ikke og sutter med gummi og måden Kondomet rulles på ligner en tanke. 

Forklaringer på hvorfor hun er i Danmark er hullede som en si. 

Skrevet
  • Author
TorbenMadsen skrev, for 44 minutter siden:

Har haft sex med hende og hun kan anbefales. Hun er både sød og flot og hun har ikke travlt. Men hun kysser ikke og sutter med gummi og måden Kondomet rulles på ligner en tanke. 

Forklaringer på hvorfor hun er i Danmark er hullede som en si. 

Hej Torben - tak for info. Jeg overvejer som sagt om det var en fejl ikke at give hende en chance. Hvordan var brysterne? og hvad er det for en tanke du fik med hensyn til kondomet?? på forhånd tak.

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 15 timer siden:

Hej Torben - tak for info. Jeg overvejer som sagt om det var en fejl ikke at give hende en chance. Hvordan var brysterne? og hvad er det for en tanke du fik med hensyn til kondomet?? på forhånd tak.

Som massagepiger gør det... 

Bryster var pænt store og naturlige..... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.